![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har bokat en resa med Apollo till Santorini den 22/8, det är SAS som flyger med en Boing 738.Vi har också bokat extra benutrymme och sittplats på rad 16(vid nödutgång) är det någon som vet hur stort detta extra benutrymme är, har försökt hitta svar både på nätet och via Apollo och Sas utan att få ett vettigt svar.........vet någon?????????
![]() ![]() Bopia |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan inte svara på exakt hur många centimeter extra det är, men min personliga erfarenhet är att platserna vid just nödutgångarna brukar vara bra mycket bekvämare än de övriga platserna... Åtminstone på reguljärflyg.
/kimmen |
|
||||
|
||||
![]()
Vet inte om du kan hitta nåt på denna Sas länk https://secure.paxport.net/sas/services.xo
Mvh Ann |
|
||||
|
||||
![]()
Vi satt vid nödutgångarna nu när vi åkte till Rhodos ( utan att betala extra) och det var riktigt gott om plats...jag kunde inte nå framförvarande stol om jag sträckte ut benen, och jag är inte så jätteliten
![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Vi flög tillsammans med en lång man en gång som är 2,07 möh. Då bokade vi plats vid nödutgång och satt jättebekvämt.. alla tre. Så du kan vara lugn. Finns gott om benutrymme där..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack snälla, nu kan vi vara lugna o räkna dagarna tills det bär av till Naxos igen.
bopia 55 dar kvar |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|