![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det ser ut och ha blivit andra tider nu om man bara tänker för några år sedan
![]() ![]() ![]() Hålller Grekland på och ändras, eller har det alltid varit massa saker som hänt, men ingen har skrivit om det ![]() Jag måste då säga för min egen del att jag har min naiva tro på Grekland kvar ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Heja , Riitta! Jag håller med dig!
|
|
|||
|
|||
![]()
Här är en till som håller med Riitta!Har råkat ut för ett par otrevliga servitörer ett par gånger, men aldrig blivit bestulen el. dyl.
|
|
||||
|
||||
![]()
Håller med. Visserligen är det några år sedan vi var i Grekland men har bara positiva erfarenheter härifrån. har överhuvud tagit inte råkat ut för många problem under våra resor i Europa. tror mycket av kverulerandet beror på att vi blivit litet pessemister till mans.
Chras |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske är det så att vardagsklimatet hårdnar överallt, tyvärr.
För 20 år sedan låste vi (med vi menar jag vår familj) inte ytterdörren dagtid när vi var hemma, vilket idag är en självklarhet. ![]() Vad det gäller servicen i Grekland så har vi nästan aldrig haft anledning att klaga, första två gångerna var förra året, hoppas inte det behöver upprepas på årets resa. En stor anledning till att vi åker till Grekland är att det känns tryggt och att grekerna över lag är enortmt service minded. Att man dessutom köper sig solgaranti på semestern är inget jag direkt kan tillskriva grekerna, men jag tackar och tar emot ![]() // Helén |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|