|
|||
|
|||
boende skopelos
Vi är 4 vuxna som söker något ok boende nära byn eller vid hamnen
gärna med fin utsikt. har aldrig varit på skopelos ska bli jätte kul. vi var på skiatos sommaren -08 och trivdes utmärkt hoppas på att detta också blir bra. |
|
||||
|
||||
Sv: boende skopelos
Sommaren 2008 bodde vi på Stella Studios, som annonserar här på Kalimera. Jättefina lägenheter/studios. Ingen havsutsikt dock, men en fin trädgård. Bra bemötande, prisvärt!
Bea |
|
|||
|
|||
Vi kan rekommendera Christinis ca 5-7 min från själva byn. Prisvärt och med en trädgård. Vi bodde första natten mitt inne i Skopelos by men det gilade vi inte med massor av folk utanför balkongen hela tiden.
På Christinis bodde vi på andra våningen med utsikt mot Skopelos by. De har en hemsida med hotellets namn. I slutet av juli 2006 betalade vi för rum med kyl, WC/dusch och delat kök precis utanför rummet 25 euro/natt. Där bor vi gärna igen! Lissi |
|
|||
|
|||
Var på Skopleos i augusti förra året och bodde då på Vardiola. Alla lägenheter hade jättefin utsikt över bukten. Vardiola ligger ganska högt upp, vilket ju är att rekommendra om man vill ha fin utsikt... Dessutom måste jag säga att det var ganska mysigt att gå i de många smala gränderna på väg upp till hotellet, så det var definitivt värt det
Det bästa med vår lägenhet var att vi hade två uteplatser: en balkong med utsikt mot havet och sen en uteplats i hotellets lilla trädgård, jättemysigt! Vi var mycket nöjda med Vardiola, det var prisvärt och helt ok standard för att vara **+. |
|
||||
|
||||
vi bodde 2007 på Stella Studios, håller helt med Bea ovan. Gör en förfrågan på stellastudios@in.gr Ägaren heter Yiannis
|
|
||||
|
||||
Det finns en familj i ett hus några kvarter upp från hamnen som hyr ut rum. Vi bodde en natt förra sommaren när vi miniluffade från Skiatos och upplevde standarden som god med våra mått mätt (enkelt och trevligt). Kontakta ägaren på tel. +30 6945041512. Vi fick ett kort med oss där det står Tsamoglou Evangelia, tror att kvinnans namn var just Evangelia.
Vill ni ha mer uppgifter och bilder kan jag maila dem till er. Göran |
|
|||
|
|||
Vi bodde på Stella Studios förra sommaren.Billigt och bra.
Pia |
|
|||
|
|||
Tack för alla förslag men stella studios har väll ingen havs utsikt eller?
vill gärna ha havs utsikt. |
|
|||
|
|||
Hej, nej det har de inte. Men kanonboende är det ändå. Förstår dig dock, jag tänker i år prioritera havsutsikt. Trots detta rekommenderar även jag Stellas.
|
|
|||
|
|||
Vi ska bo på hotell Alkistis/Skopelos..nån som bott där el känner till stället?
|
|
||||
|
||||
Här kommer ett svar på ursprungsfrågan såg ej att tråden var så gammal, förrän efteråt. Känner tyvärr inte till det hotellet.
Om ni kan tänka er att betala lite "mer" för boende så kan jag rekommendera Skopelos village. Där bor man väldigt fint, tyckte vi. 400 m till hamnen. Havsutsikt. Senast redigerad av Vilma den 2009-07-26 klockan 08:22. Anledning: Gammal tråd |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|