|
||||
|
||||
Sv: Mamma mia trapp steg utsikten
Citat:
Mange tak . De må jeg sige....det var en fin länk du skickade. Blev imponerad av allt jag nu har läst om. Har tillbringar en hel timme och tittat och läst om allt om Skopelos. Sparade bland mina favoriter så resten som jag missat ligger kvar. Resfebern kändes av lite när vi reste med och tittade runt på alla bilder. Tack Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
Citat:
Satt ni och åt på båten eller ni kunde ta med det ut till stranden vid badstoppen och käka? Var det som en liten kiosk mini cafeteria på båten där man kunde köpa dricka och så? Var det en stor båt eller satt man "på varandra" ? Mvh - Ett soligt skåne |
|
||||
|
||||
Hej Måddan !
Hur går det ? Hoppas du hinner svara innan vi åker . Birgitta 63 |
|
|||
|
|||
Det var en stor, fin segelbåt men den gick för motor...maten åt vi på båten! vi hade en toppendag så vi satt o solade under resan...och ja det fanns öl, vatten och div drycker att köpa på båten och lite chips mm...hälsa skopelos, kram
|
|
||||
|
||||
Citat:
Tack för svaret.Så härligt få åka med en segelbåt, som i filmen Mamma Mia . Vi ser verkligen upp till den båtresan , det ska bli så roligt . Vi ska hälsa Skopelos , kram. Birgitta 63 / Vattenkastanj |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|