|
||||
|
||||
Duschkräm från Skopelos !
En underbar duschkräm och bodykräm + schampo från apoteket på Skopelos.
Koppe heter den fast sista bokstaven kan vi ej skriva. Så gott den luktar och sitter i behagligt länge , mjuk blir man och lätt att smörja in.Äntligen lyckades jag få tag i den. Tack till Anula som bor på Rhodos . Birgitta |
|
||||
|
||||
Sv: Duschkräm från Skopelos !
Det måste vara Korresprodukterna du menar?
Vilken doft är det du tycker om, de finns ju i mängder! http://www.korresscandinavia.com/Default.aspx // Helén Senast redigerad av Hellen den 2009-08-28 klockan 14:48. |
|
||||
|
||||
Hej igen !
Gillar citrus . Jo visst är där massor av fina dofter . Så trött nu efter ett resebrev som är 100 % ok ( får jag hoppas ). Mannen kom hem och fixade till det sista .Välbehaglig dusch nu ! Hoppas ni snart kan få lite kul nu då . Birgitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Tack för att du skrev att här kan man handla . Men tittade in och såg att den ligger ju i Skanör !! Det är ju granne med Höllviken . Så nära vi har , det visste jag ej ju . Skickat i väg ett mail till dom , frågat om jag kan komma bort till dom. Fast här hemmma får vi ju betala 182 kr + frakt . Skopelos tog bara 7E för showergel , bodymilk 8.60 E, shampo 8,20 E . Valde citrus , den luktar bara så fin . Må så gott ! Birgitta |
|
|||
|
|||
Kul att du hittade produkterna!
|
|
||||
|
||||
Ja det var roligt vi hittade dit. En klar favorit den med citron .
Vilken föredrar du då ? Birgitta |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|