|
||||
|
||||
Nära ögat....
Det var bara högst en sekund ifrån att jag inte skulle skriva något mer här eller någon annanstand heller
På sista eftermiddagen var vi på Zephyros och hälsade på Mikke och Andreas. Sedan skulle Mikke följa med oss i hyrbilen och visa ett ställe bakom stan för oss. Vi kom från den lilla vägen från Zephyros till korsningen till den smala hårt trafikerade vägen som går mot Aperi. Leif stannade och tittade väldigt noga åt båda håll. Ingen kom så han började köra. Hann ju inte mer att få hjulen och rulla, så plötsligt från ingenstans kom en motorcykeldåre fortare än blixten. Jag hann inte ens bli rädd Leif hann stanna och motorcyklisten svänga i sista stund och fortsatte sedan i samma fart Hade han kört i sidan på oss så hade det gått illa för alla Jag är nästan förvånad att jag sitter här fortfarande Riitta |
|
||||
|
||||
Sv: Nära ögat....
Hvor forfærdeligt... Heldigt at du stadig er her.
Mette |
|
||||
|
||||
Vad härligt Riitta, att allt gick bra.
// Helén |
|
||||
|
||||
Riitta! Skönt att höra att det slutade bra. Vet hur det känns! Även jag, hade äglavakt på ön Simi, för ett antal år sedan.
Lilla sjöborren. |
|
||||
|
||||
Usch, de kör som galningar på den där vägen. Hastighetsbegränsningen är 40
|
|
||||
|
||||
Man får verkligen vara glad att inget allvarligt hände, det vore för hemskt. Min inställning i trafiken är att alla andra är opålitliga idioter...hittills har det hjälpt...
|
|
|||
|
|||
Citat:
ÅH så härligt Riitta att allt gick väl!!! Lissi |
|
||||
|
||||
Jotack,det tycker jag också Vågar nästan inte tänka tanken ut hur det kunde ha slutat
Var det 40 km där Inkfish Det verkade som 140 Riitta |
|
||||
|
||||
Glad för eran del att allt gick bra. Man kan aldrig vara nog försiktig verkar det som.
Dessvärre händer tragiska olyckor. En bekant till mig blev i våras påkörd på Kreta och omkom under tragiska omständigheter. MVH KK PS Krama varandra och gläds åt livet |
|
|||
|
|||
....just utfarten fran Zephyros aer lite vansklig, dels for att en del kor alldeles for fort, och dels for att vaegen gor en liten svaeng daer.....Men, det finns en utfart till....om man rundar Zeph sa kommer man till Limanaki-vaegen och kor ut pa stora vaegen mittemot Hatzansonis affaer, da ser man mykke baettre at baegge hallen...
|
|
||||
|
||||
Det var ju tur att det inte small, för då hade det ju inte gott så bra för dig heller fast sedan blev det ju en trevlig tur du tog oss med
Riitta |
|
||||
|
||||
Skrekkelig opplevelse, Riitta - så B R A at det gikk godt
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|