![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Nu är bilderna som kom på platserna 11-20 publicerade. De publiceras utan rangording, alla kom på plats 11. Grattis till er också!
|
|
|
||||
|
||||
|
Så roligt
Här hittade jag flera bilder som jag hade röstat på![]() (Och min bild var överraskande med där också ![]() )Riitta
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag kände igen Sigri på Mikael Backmans bild i kategorin Religiösa Grekland. Antar att det är påsk-processionen som beskrivs i boken. Jag röstade på bilden för att den kändes som "mitt" religiösa Grekland. Bra bild
|
|
|
||||
|
||||
|
Et stort grattis til alle vinnere i fotokonkurransen
![]() ![]() En ekstra klapp for topp 3 ![]() ![]() ![]() - og en spesiell hilsen til d e g, Riitta ![]() Kari
|
|
|
||||
|
||||
|
Tack Kari,det var snällt
![]() Riitta
|
|
|
||||
|
||||
|
Grattis alla vinnare!
![]() Å jag kom på delad 11:e plats i Religiösa, bara det gjorde mig sååå glad! ![]() Kan man se nånstans hur många röster resp bild fick? //Lena. |
|
|
||||
|
||||
|
Nummer 63 (grottkyrkan med alla ikonerna) var min tvåa i kategorin "Religiösa Grekland". Mycket fin bild med stämning, tyckte jag!
Ivi -som hoppas att tomten kommer med en ny kamera...om det nu skulle hjälpa till åtminstone poängplats
|
|
|
||||
|
||||
|
Den (63) var min favorit också
![]() Riitta
|
|
|
||||
|
||||
![]() Grattis Alla Vinnare och alla deltagare i fototävlingen önskar vi, som inte fick något gjort efter våran semester. ny bostad och ett nytt sätt att leva gjorde att vi inte har varit så delaktiga här på Kalimera. ![]() Vill passa på att önska er alla en god helg ![]()
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|