![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla vinnare!
![]() Å jag kom på delad 11:e plats i Religiösa, bara det gjorde mig sååå glad! ![]() Kan man se nånstans hur många röster resp bild fick? //Lena. |
|
||||
|
||||
![]()
Nummer 63 (grottkyrkan med alla ikonerna) var min tvåa i kategorin "Religiösa Grekland". Mycket fin bild med stämning, tyckte jag!
Ivi -som hoppas att tomten kommer med en ny kamera...om det nu skulle hjälpa till åtminstone poängplats ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den (63) var min favorit också
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Vill passa på att önska er alla en god helg ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kommer kategorierna för nästa års fototävling presenteras innan Maj? Vore kul att veta vad man ska fota lite extra
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
För mig dyker nu flera bilder upp PÅ PLATSERNA 11-20 som jag verkligen gillar men inte ens minns från tävlingen. Exempelvis både Eriks OCH Riittas är underbara bilder.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Absolut. Vi gör en omröstning senare i vår om vilka kategorier det ska vara.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]() Lika underbart som säga att vi om ett par dagar går mot ljusare tider ![]() Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och förhoppningsvis varmare tider..... ![]() Göran (som är väldigt stolt över 11:e placeringen i dörrkategorin ![]() Senast redigerad av Goliat den 2009-12-21 klockan 22:51. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till alla er som placerade er.
![]() Många jättesköna bilder. Vinnarbilden i kategorin "Mitt Grekland" landar ju direkt i mitt hjärta. När jag tittar på den kan jag nästan fysiskt känna att jag är i MITT GREKLAND. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|