![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen Sara...
Titta gärna på mina album i min profil... |
|
|||
|
|||
![]()
Jag rekommenderar Tavern Alexandros i Skiathos stad. Den ligger inne bland de små gränderna och borden står under ett stort träd. Ägarna var mycket trevliga och maten var god. En trubadur spelar grekisk musik där varje kväll, vilket bidrar till den goda stämningen.
|
|
|||
|
|||
![]()
kan varmt rekommendera restaurang Dionysos på Skiathos, jättebra service o låg mysigt gjorde det med
![]() när jag och min kompis var där september 2009 hade de speciella erbjudanden för 10 euro, då fick vi en stor grekisk sallad + tzatziki till förrätt, efter det kom en valfri huvudrätt o sedan fick man kaffe på maten med päronkonjak o till notan serverades nåt sött i form av glass, panacotta etc allt detta för ca 100 SEK ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Instämmer helt med Lajsas förslag om Dionysos!!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla förslag!
![]() Liten sammanfattning: Dionysos : Bra pris och god mat Tavern Alexandros : grekisk musik och trevlig ägare Windmill : Lite dyrare men med fin utsikt och "honeymoon table" Taverna Folia Folia : riktigt grekisk Plakes : fin utsikt Taverna Lenio : god och billig mat Ellenikon : bouzoki musik Mesogia 1901 : lite dyrare men mysigt Marias Pizza Asprolithos Vi kommer säkert att testa några av dessa Restauranger och hitta några egna ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|