|
||||
|
||||
Sv: Ni som längtar till Karpathos
Citat:
Citat:
Zucchinistavarna kostade 1.60 €, Kalamarin till vänster kostade 3.50 €, bland de godaste Kalamari jag ätit. För att inte tala om deras sallad med egentillverkad ost och egenodlade grönsaker! |
|
||||
|
||||
Äh fan, jag var ju i Ammopi och hade också fått de där stränderna förklarade för mig men lyssnade inte riktigt på vägbeskrivningen så jag pallrade mig aldrig dit
Under the trees: vi var tre pers varav två drack vin, sen åt vi en stor fräsch sallad, kalamari, zucchinistavar, favva och två kycklingspett vardera. Alltihop var generöst tilltaget, vi lyckades inte äta upp. Notan gick på 18 € vilket var otroligt billigt för så vällagad mat. |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
||||
|
||||
Min erfarenhet från Karpathos nu i sept är definitivt att det inte är dyrt. Fast det har jag redan skrivit på annat ställe.
Jaa, nästa år |
|
||||
|
||||
Citat:
Eftersom resandet dit tycks vara ökande (och då menar jag inte bland kalimerister, utan sett i ett större perspektiv) så finns det antagligen ett utrymme för prisökningar som de naturligtvis tar vara på, så jag är egentligen inte förvånad att höra det. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|