![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
79 daggar till Skopelos!
eva b |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Har inte själv haft möjlighet än att se valnötsträdens blommor, men jag har fått berättat för mig att de är vita och så vitt jag vet finns träden i privata trädgårdar, men kanske också på andra platser i sta'n. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Har saknat Kalimera också, men tittat in någon gång ibland utan att göra avstamp efter mig dock. ![]() Tanken var faktiskt att rapportera på något sätt när det visade sig att jag fick "fast" jobb på ett hotell i början av juli i Rethymno, men blev dessvärre helt enkelt inte av vilket jag ångrar såhär i efterhand! ![]() Men iaf.. jag jobbade som "allt-i-allo", på ett hotell i Rethymno vid namn Marilyn, för att beskriva det mycket bra. ![]() Jag stod i baren, tog betalt för solstolarna på stranden, gjorde rent poolen, lagade lättare luchrätter som t.ex pizza och toast, satt i receptionen, hjälpte ägarens Mamma med städning när tid gavs och fick även vara med om att röja ur en Mycket stökig källare till hotellet när det gick mot sitt slut i mitten av oktober! ![]() Ska även tilläggas att jag träffade litentuva med hennes härliga familj och Athanasia här från Kalimera i somras.. minst, vet ju inte hur många jag teoretiskt sätt sprang på.. ![]() Så.. för att återgå till tråden.. lutar det mot att det blir avresa tillbaka ner till Kreta när jag hunnit se några Allsvenska matcher med Blåvitt på läktarna här i vår.. ![]() ![]() IngegerdN: Underbart att få uppleva påsken på Kreta, njut lite för mig med. Och trevlig resa forstås! ![]() Senast redigerad av martinifk den 2010-03-08 klockan 03:32. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|