![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Och då kommer jag att citera en kompis:
"Det är bara nyttigt att ha lite tråkigt ibland!" ![]() Dottern läser i mängder. Sonen går gärna promenader och det är ju 2 km till stranden om jag fattat rätt. ![]() Våra tonåringar kommer att ha fyllt 14 i sommar, så det finns inte krav på discon och röj ännu. Några dagar på Schinoussa, så kommer exempelvis Paros att framstå som rena metropolen efteråt. tror Aina som tackar för era svar |
|
|||
|
|||
![]()
En annan liten ö fast med mera folk och ändå tryggt för familjen är ju Antiparos. Där brukar både stora små och mellanfolk trivas...
//Ingrid |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Jag är 16 år och var på koufonissi 2006 och 2008 och det blev min favorit ö direkt! Det gjorde inget att det är en mycket liten ö med liten bofolkningsmängd. Vi avslutade med Naxos, en ö med lite mer fart och fläkt i. Enligt mig är det bara bra med lite variation av öar så man får en blandning av strandlivet med en bok i handen och shopping och sevärdheter. |
|
||||
|
||||
![]()
Vad kul! Ska bli spännande att se vad våra tonåringar tycker. En fördel med att öluffa är ju just möjligheten till variation!
Aina |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Jag är själv tonåring, och ser såklart framemot Schinoussa i år igen. Jag tror att det är en utmärkt idé att ta med tonåringar, eftersom att ön är väldigt mysig och passar i dom flesta åldrar. Har dom varann blir det nog bra! Ha det så roligt. //Disa Senast redigerad av Disa den 2010-04-17 klockan 22:49. Anledning: ... |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|