![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Återbetalningen från City Airlines är verkställd till mig. Men inte på det sätt som jag trodde.
Eftersom de i sitt mail uppmanade mig att meddela dem om till vilket bankkonto-nr som jag ville ha återbetalningen insatt, så är det på det kontot jag hade förväntat mig att pengarna skulle dyka upp. Men de har istället struntat i mitt svar och backat den ursprungliga betalningen på den aktuella betalningsdatumen, OCH TILL DET KONTO VARIFRÅN JAG GJORDE MIN BETALNING, vilket var ett annat Visa-konto. Så tipset till er som inte hittat någon återbetalning är att kolla på det konto och den datum varifrån betalningen gjordes. ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Fast att det skulle göra så framgick nog av mailet: I största möjliga mån kommer vi att återbetala till de kontokort som ni betalat er resa med, i vissa fall blir återbetalning till bankkonto.
För mig är det dock samma konto det handlar om - och några pengar har jag fortfarande inte sett till. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nån mer som fått sina pengar än?
När jag kollade mitt konto tidigare i dag hade de fortfarande inte kommit. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jag har också fått mina nu. Kollade på kontoutdraget och där var dom
![]() Hoppas detta ordnar sig för dig också snarast. Riitta ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
För mig gick det väldigt smidigt, fick både pengarna och värdebevis den 19/3.
Tobbe |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|