|
||||
|
||||
Ert hemliga sommarbröllop i Grekland 2009
Carina N & Percy !!!
Vilka underbara bilder på ett helt sanslöst vackert par ! Synd att man inte fick vara med. Här ser man skillnaden mellan amatörfotografen & proffsen ! Återigen .... helt underbara bilder ! / Tom & Bodil Senast redigerad av Tom den 2010-03-27 klockan 20:00. |
|
|||
|
|||
Sv: Ert hemliga sommarbröllop i Grekland 2009
Ja, jag instämmer! Fantastiskt vackra bilder!!!
Jag har haft förmånen att ha fått se bildspelet ett par gånger och får gåshud varje gång och då är det ju massor av andra bilder med och MUSIK! Men detta resebrev är helt fantastiskt med dessa proffsbilder! Jag och Claes anade att något var på gång, då vi just förra året fick väldigt luddiga svar angående resrutten. Vi hade ju alltid haft Carina och Percy hos oss i Lund kvällen före avresa, men förra året så åkte vi iväg tidigare och vid frågan om resrutt så var svaret: Vi vet inte riktigt, men vi börjar några dagar på Agistri så får vi se sen....MYCKET MYSTISKT och inte alls likt detta par som alltid vetat exakt vart de skulle Så när vi på Tinos efter några dagar fick sms från det nygifta paret så var vi inte SÅ förvånade Tack Carina för ett härligt resebrev! Lissi Lissi |
|
||||
|
||||
Kan bara instämma, UNDERBARA BILDER!Lycka till med resten av ert liv
//maji |
|
||||
|
||||
Åh, vilka underbara bilder!!!
Skulle ju vinna vilken fototävling som helst! Grattis till er båda och lycka till! |
|
||||
|
||||
Takk for at dere deler med oss
-et s å romantisk bryllup - og s å utrolig vakre bilder GRATULERER |
|
|||
|
|||
Hej. Var hittar man de här bilderna någonstans? Fotograferar själv bröllop, och tycker om att inspireras
|
|
||||
|
||||
Bland resebreven. Högt upp till höger på Kalimeras förstasida just nu.
Instämmer i att bilderna är jättefina |
|
|||
|
|||
For en flott og utradisjonell måte å feire bryllup på! Perfekt synes jeg. Og fantastisk vakre bilder av brud og brudgom. Gratulerer og lykke til videre
|
|
||||
|
||||
Jag blir sugen på att gifta mig igen! Härliga bilder.
|
|
||||
|
||||
Tack ska ni ha allihop!
När man som vi "får för sig" att gifta sig efter 16 år tillsammans kändes det helt rätt att göra det på just det här sättet. Det fantastiska är att det blev en riktigt stark upplevelse, vi kände oss verkligen kära på nytt . Att vi sen har så fantastiskt vackra bilder som minne resten av livet, tack vare vår proffsige bröllopsfotograf, känns nästan för bra för att vara sant. Kanske har vi nu lyckats inspirera fler att sticka iväg till vårt kära Grekland och gifta sig. Carina |
|
||||
|
||||
Citat:
Men i alla fall jättekul att få se era superfina och superromantiska bilder och önskar all lycka! Vi har för övrigt ett par goda vänner som också gift sig i Pireus. Det visste vi om och det året flög vi faktiskt ner till Aten samma dag, fast med olika flighter. Vi överraskade dem på "tavernan med de gröna stolarna" i Pireus med champagne (varm...) och en liten present (i form av presentkort så det blev inget tungt att bära på). Behöver jag nämna att båtresan blev extra rolig efter att ha imundigat skumpa.... Celbe |
|
||||
|
||||
Celbe; tror du verkligen att han tackar nej om du friar .
Vi har också alltid sagt att vi aldrig ska gifta oss, helt onödigt... Men plötsligt smög det sig på att det kanske skulle vara lite mysigt ändå. Konstigt nog upplever vi en viss skillnad mellan att vara sambo och vara gifta. Och numera när den trista vardagen smyger sig på har vi ju vårt superromantiska bröllopsbildspel att titta på så kommer kärleken genast tillbaka . Lissi; vi lyckades allt lura er lite i alla fall, även om du tyckte att vi var lite väl luddiga med våra reseplaner... Här hemma var det absolut INGEN som hade den minsta misstanke. Det var många nära och kära som satte morgonkaffet i halsen när de såg bröllopsannonsen i tidningen dagen efter. Så när vi satt på den tidiga morgonbåten till Skopelos började sms:en strömma in... Det var kul!!! Carina |
|
||||
|
||||
Har precis sett bröloppsresebrevet och det var fantastiskt fina bilder och mycket glädje! Grattis Carina och Percy!
Jag kommer själv ihåg dagen VI gifte oss och det var en helt fantastisk dag. Att vi fick stå i centrum hela dagen och alla glada släkt o vänners deltagande gav verkligen en minne för livet. Så alla ogifta män, kom igen nu och fria till din käresta. Det kommer att bli ett av ditt livs bästa beslut! /Netwolf |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|