![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tillåt mig att småle en smula ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag är helt övertygad om att inget av lagen du räknar upp står överst när allsvenskan är slutspelad. Jag kan liksom du, - inte veta vilket det blir. Men vi får ju verkligen hoppas på att det laget kommer från Närke eller norrut. Den negativa trend som drabbat vissa lag så här i UPPTAKTEN av allsvenskan kommer ju givetvis att vända så småningom, liksom att vissa lag som startat starkt kommer att tappa osv..... God tur idag ![]() Hälsningar C@nny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Så långt törs jag inte sträcka mig, men med lite flyt så gör vi bästa resultatet i klubbens historia. En 5-6:e placering? Det är efter 5 år i allsvenskan lika kul med lagen som underskattar oss. Så sent som för någon vecka sedan sa Listerlandets stolthet M Ekenberg så här efter förlusten mot Gefle; "det är för jävligt, Gefle är ett lag som vi ska ha bakom oss, dom SKA vi slå" ![]() tack för den Magnus! (orutinerat) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hej! Tyvärr ![]() ![]() Nu har vi kommit tillbaka igen och är topp-4. Man får ju verkligen hoppas på att det utöver Örebro även blir Gefle och några av AIK, DIF el BP som besitter de 4 översta platserna när medaljerna ska fördelas. Nu vann ju AIK igår oxå, och DIF lär väl knäppa stackars Åtvid i kväll...så vi får ju hoppas på en geografisk justering i tabellen i närtid. Hälsningar Örebro Sportklubb /C@nny |
|
||||
|
||||
![]()
Det drar ihop sej!
Äckligt onödigt nervöst i år. Åker inte ner med sky blues eller med gefle blue boys. Bokat bord på O'Learys för att se änglarna-gefle. Snälla söta rara änglar; håll norrlandsfönstret öppet. Efter en hel säsongs alla jävligheter har vi geflar haft flyt i två omgångar; djurgårdens självmål till 2-2 i 93:e å marcus ekenbergs 2-1 mot åtvid i 87:e. känns som en minut å självmålstur-trend i elfte timmen. Vet att vi inte har lag som räcker till i år, men kan jag få be om lite mera flyt på söndag, du käre fotbollsgud? Lovar att inte be om något mer förrns kvalmatchen mot stirriga, darriga, Sundsvall... Samtidigt önskar jag alla öresundsskåningar lycka till! tänker inte avslöja vad jag hoppas på... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaha, då var det över för denna gången....
Det är bara att gratulera Malmö... Själv så är jag trots allt nöjd med en topp-3-placering, lilla silvret och stundande Europaspel ![]() Synd bara att man inte höll jämnheten fullt ut, då hade det ju kunnat bli ännu bättre ![]() Hoppas att Gefle klarar kvalet oxå.... //C@nny |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Malmö! Bästa laget vann.
![]() I övrigt konstaterar jag att det blev en sjundeplats, för mitt kära Blåvitt. Nu vänder vi blad och går vidare! ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Slutet gott allting gott.
Tack för några underhållande och spännande veckor, Gefle IF. Nu kan man äntligen slappna av.. /Anders som är lite trött på jobbet idag ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis HIF till cup-guldet!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat: