![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Men jag menade faktiskt den andra tanten Cia
|
|
|
||||
|
||||
|
SKILLNADEN mMELLAN TANTER OCH TJEJER
Tanter är drottning Elisabet av england o Gun Hellsing i en o samma person Tjejer är Marie Fredrikssson och Astrid Lindgren i ett tanter är alltid så förfärligt lagom tjejer bär gult o skärt o lilaoch struntar i hål i strumpan osv.osv Det var för långt att skriva av har inget tålamod ..måste vara tjej |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Eva |
|
|
|||
|
|||
|
Hej!
Idag aer det lugnt i stan.Xronis kom forbi pa Zephyros, daer Andreas och jag kollade alla solsaengar och parasoller.Dom ska ner i kaellaern over vintern.Alla stolar med traesits och alla trae-bord har fatt sig en duvning av LINOLJA.... ![]() Nu erom fina och blanka tills varen....som alls icke aer sa langt borta... Mikke |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
...
|
|
|
|||
|
|||
|
..joru...
![]() Mikke |
|
|
|||
|
|||
|
...hav trost,det kommer en var....
![]() Mikke |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
men först ska vi ha en riktigt HÄRLIG vinter!!! ![]() Karin vinterhatare som hade minus åtta grader utanför huset igår morse... |
|
|
|||
|
|||
|
...ja ser fram emot att fa komma hem & saetta pa vinterdaecken a kolla glykolen.....
Mikke |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Karin BRRRRR.... |
|
|
|||
|
|||
|
...harunte laest Jan Ersa och Per Versa av Froding....
![]() Mikke |
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Karin |
|
|
||||
|
||||
|
Var rädd om dig nu MIKKE så ses vi i LUND
|
|
|
|||
|
|||
|
....jag far hoppas att det aer fixat tills dess,men sant vet man inte.....Sa jag flaggar for laga forfall iallafall redan nu......
Nu ska jag puttra hemover, koka upp fem liter vatten och haella pa 1.5-liters flarrer samt dra over dom med strumper.....Det aer sa gott att harom peau varsin sida och dom aer varma i timmar...... Hare bra i Skane.... ![]() Mikke |
|
|
||||
|
||||
|
Diskussionen om Xronis & Co kanske framtida Sverigeturné har fått en egen tråd http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=2532
//Zanét moderator |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
//PO -Monogam |
|
|
|||
|
|||
|
....hehe....stereo e bettre en mono, eller hur...
![]() Mikke |
|
|
||||
|
||||
|
Cannabisblader blir mer og mer vanlig i form av snikreklame på diverse ting, og det er slett ikke bra! Dette profileres som at det skal være kult, og jo oftere man ser det, jo mere "vanlig" blir det jo. Men det er jo en form for skjult narko-reklame, tross alt. Cannabis er narko, som tross alt er forbudt!
Disse vin- og whisky-diskusjonene her på siten er jo bare litt morsomt. Alkohol er tross alt lovlig.... |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Dem vill vi självklart se!Ivi |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|