|
||||
|
||||
Sv: Dags att börja tänka på packningen
Citat:
- sist jeg sjekket fant jeg ikke denne forbindelsen på GTP, men jeg vet den har vært tidligere. Jeg har fortsatt ikke fått svar på mailen til rederiet |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Citat:
Vi för lösa det på något annat sätt. |
|
||||
|
||||
Har inte bestämt ännu. Vi har en dröse olästa böcker hemma. Just nu lutar det åt dessa fyra:
Junot Diaz: Oscar Waos korta förunderliga liv. Randy Pausch: Den sista föreläsningen. Carl-Johan Vallgren: Kunzelmann & Kunzelmann. Carlos Ruiz Zafón: Ängelns lek. Jag hade tänkt ta med Boktjuven av Marku Zusak. Tyvärr har jag redan börjat läsa den och kan inte sluta. Sedan hoppas vi förstås kunna hitta böcker längs vägen. |
|
||||
|
||||
Har inte läst någon av de där, men både Diaz och Vallgren har jag hört många som gillar.
Jag läste Zafons första men var inte jätteimponerad. Fy vad svårt att bara välja fyra! Ni vet ju var och när det lilla bibliotek som jag räknade upp finns |
|
|||
|
|||
Hej Alla
Nästa gång ni åker och inte gör någon extra tur till "Baksidan" (Stockholm), åk via Köpenhamn (därifrån går det många fler flights än från STO) och dit åker ni med Öresundståg från K-krona. Tåget stannar i våningen under terminalerna, ena rulltrappa upp och voila är ni uppe i hallen, lätt som en plätt! Vad var det som var så svårt med Limnos m.fl. öar? Flyger man till Thessaloniki går det färja direkt till Limnos!? Men ha en go tur, vart ni än åker i Grekland! //PA |
|
|||
|
|||
Citat:
En vanlig liten handbagagageryggsäck och en kameraväska brukar inte vara några problem även om r e g e l n säger 1 handbagage. Janne & Camilla// jag önskar er en alldeles underbar resa. Den verkar så där lagom (o)planerad som är så skönt när man väl klarat av de första dygnens acklimatisering och man landat mentalt i det grekiska tempot. |
|
||||
|
||||
Vill också önska er, Janne & Camilla, en härlig resa. Så skönt det måste kännas att åka på en enkelbiljett och bara bestämma hemresan just precis när man känner för det. Ska bli spännande att läsa när den känslan inträffar!
Och att ni sen har bytt från storstaden till en ö i Blekinges skärgård, vilken omvältning! Lycka till med er nya tillvaro! |
|
||||
|
||||
Det är skitsvårt! Om jag bara hade fått välja en skulle jag valt Boktjuven, men den hinner jag tyvärr läsa ut innan vi reser.
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Men, som sagt, inget är hugget i sten, vi kan mycket väl hamna på Limnos vad det lider. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|