|
|||
|
|||
Tider för färjorna
Hej, jag och min vän ska båtluffa i Grekland med start den 23 juni. Vi kommer till Athens flygplats 10.40 och tänkte sedan ta bussen ut till Pireus och åka till Ios direkt för att slippa behöva spendera en natt i Athen och sen resa nästa dag också. När vi gick in på Blue star ferries hemsida för att titta tidtabellerna kunde vi bara hitta att de åkte 1 gång per dag klockan 07.25. Kan detta stämma? Det kan väl ändå inte vara omöjligt att åka till Ios samma dag?
|
|
||||
|
||||
Sv: Tider för färjorna
På gtp.gr hittar du de flesta båttiderna
Försökte länka tiderna för Piraerus - Ios, men jag lyckas inte. Det finns båtar senare på dagen // Helén http://gtp.gr/RoutesResults.asp?SchD...=&StartFrom=21 Jo- där kom länken, men jag har glömt bort hur man namnändrar Senast redigerad av Hellen den 2010-05-30 klockan 00:45. |
|
|||
|
|||
Okej tack, när jag söker på 23 juni verkar det finnas två avgångar men de kanske kommer fler ju närmare datumet man kommer. Men vi kommer komma fram till Ios sent på kvällen, kommer det fortfarande stå rumsägare vid hamnen då eller är det svårare att få tag på rum?
|
|
||||
|
||||
Citat:
Rumsägarna står vid kajen när båten kommer oavsett tid på dygnet. // Helén |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|