![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vet du någonting om anledningen till att de bytte boende? // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Vet du någonting om anledningen till att de bytte boende?
// Helén[/quote] Vad jag har förstått så var det för att rummen de fick var förbokade och därför fick de leta nytt hos andra. (tror att de fick hjälp av de som de hyrde det första rummet av). /Ofelia |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Ofelia[/quote] Ok- jobbigt för dem, jag blev orolig att det kryllade av ofräsha boenden på Dounossa ![]() ![]() // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg kom dit i juli i fjor og det var kun én utleier på kaien og han hadde kun ett rom ledig for ei natt. Jeg måtte reise videre neste dag, selv om jeg kunne tenkt meg å bli lenger. En familie som bodde ved siden av meg den natta tok sikte på å tilbringe neste natt på stranda, for det var fullt overalt.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jaha- där sprack vår minutiösa planering direkt före start, letade flyg som skulle passa med båtar både dit och hem, men då hade vi inte Donoussa i tanken...
Har snart förbokat fyra nätter, vågar helt enkelt inte chansa. Jag fick iofs flera liknande råd förra året när jag frågade om Folegandros- de struntade jag i ![]() // Helén- som fortfarande hoppas att den lite tighta hemreseplanen håller |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|