|
|||
|
|||
Vilken ort ska vi välja?
Hej!
Vi är två tjugoåriga tjejer som planerar att åka till Samos i slutet av augusti. Troligtvis en vecka. Har tidigare varit i både Kokkari och Pythagorion, men det var för tre år sedan och mitt under högsäsongen (juli). Hur är stämningen i slutet av augusti?? Är det fortfarande liv eller väldigt lugnt? Vilken ort ska man välja denna tid på säsongen? Vi vill inte att det ska vara helt dött. Vill gärna kunna chilla på trevliga och mysiga barer med bra musik och sådär Och en fråga till, vad kostar det att hyra bil? Tack på förhand! /Moulipis |
|
||||
|
||||
Sv: Vilken ort ska vi välja?
Ni kan slappna av. Det är ungefär likadant i slutet av augusti, början av september, som i juli månad, och det oavsett vilken ort ni väljer.
|
|
|||
|
|||
Ok skönt att höra. Ska bli så spännande att återvända efter dessa år
Någon som vet om biluthyrning, vad det kostar...? /Moulipis |
|
|||
|
|||
Personligen älskar jag Samos, men jag skulle väl inte vilja påstå att det är ngt "liv" att prata om dock Samos stad är tyvärr ganska "dött" för att vara en stad, men visst finns det lite restauranger och barer...men inget anmärkningsvärt...
Hade jag vart 20 år så hade jag nog åkt till Pythagorion... Vi hyrde bil i en vecka och betalade kanske 110 euro...(kommer inte riktigt ihåg) |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|