![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Lissi, för att du berättade om din Parga-upplevelse! Låter som ni har haft det superbra!
Tousis har jag bott på en gång för två år sedan. När vi åker i slutet av augusti igen, så blir det Tousis. Det är det bästa hotellet jag har bott på i Parga! Det är läget, atmosfären, den trevliga personalen och ägarna som gjorde att vi ville tillbaka. Sedan är det ju verkligen prisvärt, som du själv märkte. Det är tur att det finns så "pratsamma" Kalimeror som delar med sig av sina Pargaresor, så jag får hjälp i min längtan dit! En fråga bara (jag är lite trögfattad ibland!), var ligger Meetings?! I gränden som går upp uppåt från Restaurang Rudis, brevid fotoaffären mot parfymshoppen eller gränden längre bort? Jenny - som i dag har köpt en skrapa för få bort allt vatten på toaletten efter duschen när hon kommer till Parga! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken härlig vecka du haft Lissi!
Du har ju fler resor kvar och har ju bara betat av EN av biljetterna i byrålådan! ![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
...angående skrapan: Vi hade ett djupt duschkar så skrapa behövdes inte... ...och nån personal såg vi aldrig av ![]() Yanna: Jo jag har ju mitt älskade Tinos kvar!!...samt Patmos. Jag tror inte att jag behöver fler ställen nu....även om Andros givetvis ska få besök och att jag alltid velat till Skyros och Kythera.....men herregud...man hinner nog aldrig till alla öar man vill ändå så jag ska nog vara så himla nöjd med det 25-talet jag sett. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
...och jag har mitt Amorgos...kommer att åka dit...för hur lätt blir det inte att öluffa från Kreta?
![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]()
Välkomna hem igen, Lisa & Claes! Det låter som att ni har haft det alldeles underbart i Parga - och ni valde en perfekt vecka att åka härifrån, det har kanske varit den våtaste veckan i år? Men nu kommer solen och värmen räknar vi med.
![]() Marianne - som har tänt upp i värmeugnen nästan varje dag den senaste veckan ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|