![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En funktion jag saknar är möjligheten att skicka PM, privata meddelanden, direkt till medlemmar som är inloggade, utan att behöva gå via inboxen. Kan behövas när inboxen är full...
![]() Förmodligen är detta enormt komplicerat att åstadkomma, men man kan ju alltid önska... ![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Mailadressen finns ju i vars och ens profil hos dem som inte valt bort den möjligheten.
Annars får du trösta dig med att den du försöker PM:a får ett automatiskt mail om att du försökt men att inboxen är full. Detta mail ser alltså vederbörande samtidigt som h*n skulle se något som du skickar till mailen. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Karin som har bråttom ibland ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den funktion du efterlyser finnes ju fullt ut om du och dina vänner skaffar varsitt ICQ-konto. Kostnadsfritt!! Då ser ni vilka av vännerna som är inne på nätet och kan snabbt och enkelt kommunicera.
Arne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Varför tömmer inte folk sina inboxar?
![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Fast det kan dra iväg väldigt fort, i synnerhet om man pingpongar med nån... Väldigt bra vore en popupvarning, "du är på väg mot max i inboxen" - men jag tror inte att det öht finns i den här forumversionen. Man får hålla koll på siffrorna, helt enkelt.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Här är du och jag ense, Eva ! Hasse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Anki |
|
||||
|
||||
![]()
Och tittar man på de senaste inläggen inom "Musiktavernan Pelagos" så svävar den DEFINITIVT över oss
![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Karin |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|