|
||||
|
||||
I morgon!
Ryggsäckarna står nästan färdigpackade i hallen - ljuvlig känsla!!!
Idag är det ett år sedan vi gifte oss i Piraeus. Vi vigdes kl 19.00 på kvällen ute vid havet i underbar kvällssol. Det var en mäktig upplevelse! I morgon tar vi tåget till Köpenhamn och efter en övernattning där tar vi så flyget till Aten på torsdag morgon. Första anhalten blir Donoussa, sen får vi se.... Glad midsommar allihop!!! Carina |
|
||||
|
||||
Sv: I morgon!
låter härligt, både med ert bröllop och stundande resa! Glad midsommar som ni får fira i Grekland, inte så tokigt!
|
|
|||
|
|||
Tack för senast Carina och Percy och ha nu en underbar semester....Vi brukar ju dra iväg samtidigt, men i år sköter jag ju barnomsorgen i Kalmar medan Du vilar
Ha det så underbart och vi hörs via sms! Lissi |
|
||||
|
||||
Önskar er en härligt resa!
Vi jagar er om några dagar , har också bestämt att vi startar på Donoussa och sedan får vi se // Helén |
|
||||
|
||||
Tack ska ni ha!
Hellen; har förstått att vi kommer att ha dig hack i häl under resan. Får väl se om vi lyckas hålla oss undan . Lissi; tur att nån håller ställningarna när vissa av oss tar sommarlov. Carina |
|
||||
|
||||
Citat:
Grattis på bröllopsdagen! Ha en härlig resa och midsommar! Själv firar jag midsommar hemma, men åker direkt efter till Bergen. Efter ett par dagar blir det hurtigrutten en liten bit, för att fira födelsedag i Trondheim Grekland blir det om 67 dagar, 18 timmar........... Abi |
|
||||
|
||||
Får jag ihop det som jag vill så blir det nog: Schinoussa, Antiparos/Paros, men vem vet vad eventuella färjestrejker kan ställa till med....?
// Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
Carina |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi åker nog också till Schinoussa efter Donoussa, därefter Paros och sedan ev Serifos. Hm... det där med ev strejk känns ju lite oroande. Undrar hur det blir den 29 juli... Carina |
|
||||
|
||||
Citat:
Förstår till fullo "Ljuvlig känsla" och "Mäktig upplevelse", både vad gäller vigseln i Piraeus och att stå på tröskeln inför en ny resa till Aten och Grekland. Härligt! Ha en trevlig resa. Mats |
|
||||
|
||||
Citat:
Herregud, man kan ju tro att vi spånat resplan tillsammans, vi hade Serifos med i planeringen tidigare, visserligen som start ö. Det var innan vi bestämde oss för att besöka Donoussa innan den blir lika utbyggd som Koufinissi. // Helén |
|
||||
|
||||
Tack Mats.
Hellen: Jag menar JUNI förstås... Hjälp, tänk om strejken blir långvarig och inga båtar går på flera dagar! Då kanske man får lappsjuka på små öar som Donoussa och Schinoussa. Vi har tänkt lämna Donoussa den 28. Man kanske borde åka till Paros då istället... Carina |
|
||||
|
||||
Nu har du redan åkt - men om du tittar in igen så kan jag tipsa om en trevlig ö som inte ligger långt från Serifos
Hoppas ni får en underbar resa |
|
|||
|
|||
Igår, midsommarafton, fick jag en glad hälsning från Carina och Percy att de kommit fram till Donoussa kl 02.30 och att de bodde alldeles vid havet med solnedgång från balkongen. De låg, när de skrev, på stranden och vilade.
Låter som en skön start på semestern! Lissi |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|