|
|||
|
|||
Hotell Astoria Naxos stad
Hej,
Undrar om någon bott på det hotellet på sistone och kan berätta om standarden? Apollo ger den 2+, medan Tripadvisor ger den en 4? Lite motsägelsefulla uppgifter :-) Tacksam för alla svar! |
|
|||
|
|||
Sv: Hotell Astoria Naxos stad
Menar du kanske Asteria? Har bott där flera gånger och varit mycket nöjd. Det ligger perfekt på St Georgestranden, nära till allt.
|
|
|||
|
|||
Hej Ayelet och tack för ditt svar!
Ja det är Asteria jag menar, var liiite för snabb på tangenterna... Har nu bokat Asteria, upptäckte dessvärre att det har funnits möjlighet att boka rum med havsutsikt- men dessa verkar vara slutsålda då det fanns inga när vi gjorde bokningen!?... Vi får hoppas att det eventuellt går att lösa på plats...? |
|
|||
|
|||
Ingen havsutsikt!
Men vad synd, det är ju så underbart att sitta på balkongen både morgon och kväll och titta ut över havet. Skriv till hotellet och fråga, de brukar vara hjälpsamma. En tjej i receptionen (om hon är kvar ; ) kan bra engelska. Lycka till! |
|
|||
|
|||
Tyvärr så gick det inte att lösa, allt fullt enligt Apollo. Och Asteria svarade att allt måste bokas via Apollo. Får hoppas att det går att lösa på plats som sagt... Äh det får bli som det blir, viktigaste är ju att man har semesteeeer
/Maja |
|
||||
|
||||
Maja! Bodde på Asteria i maj 2010. Ett trevligt hotell som jag gärna återvänder till.
Vi bokade inte rum med havsutsikt, ångrade oss, men kunde byta - mot betalning. Något att tänka på, är att det finns två storlekar på balkongerna. Se till, om det går, att få den större - med vita muren. Hälsningar; lilla sjöborren, som hade två härliga veckor på Asteria/Naxos. |
|
|||
|
|||
Citat:
Får jag vara så fräck och fråga hur mycket kostade uppgraderingen? /Maja |
|
||||
|
||||
Jag och min väninna betalade 30 euro var/två veckor. När vi fick beskedet att vi kunde byta till havsutsikt, hade vi även möjligheten att kunna välja den större - vita balkongen. Den blå, är väldigt liten.
Lycka till! |
|
|||
|
|||
Hej.
En fråga till er som bott på hotell Asteria, hur är frukostbuffen o vad innerhåller den? Nyfiken har bokat 2 veckor där o åker om 23 dar. bopia |
|
|||
|
|||
Citat:
/Maja |
|
||||
|
||||
Kaffe/thé, juice, bröd, ost, korv, ägg, yoghurt, sylt, flingor, färsk frukt, kaka/sockerkaka. Säkert har jag glömt något ... eftersom jag själv äter så lite frukost.
|
|
|||
|
|||
Tack sjöborren.
Det låter bra,nu får vi bara vänta tills det är dax att åka.. bopia |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|