Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa runt i Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-12-07, 15:03
Charleston Charleston är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006
Standard hyfsat billig båtresa

Jag gick in på gtp för att kolla om det eventuellt kommit upp några tider för nästa sommars färjor mellan Pireus och Sifnos. Jorå, Aegean Speedlines, bl.a. Så jag gick in på deras hemsida för att se vad det skulle kunna tänkas kosta att åka en tidig måndagmorgon i slutet av maj. Priset var 0.00 euro. Vilket ju får säjas vara hyfsat billigt. Nu kan man ju misstänka att det inte riktigt stämmer, men man kan i alla fall ta sej igenom alla bokningsstegen fram till konfirmeringen. Är det nån som vet vad som gäller om man lyckas ta sej hela vägen, dvs även genom konfirmeringen? Finns det något finstilt som säjer att man borde begripit att det inte kunde stämma och därför kan bli skyldig att pröjsa ordinarie pris? Det verklar ju onekligen för bra för att vara sant annars.
Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 20:45
para polis avatar
para poli para poli är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008
Standard Sv: hyfsat billig båtresa

Citat:
Ursprungligen postat av Charleston Visa inlägg
Jag gick in på gtp för att kolla om det eventuellt kommit upp några tider för nästa sommars färjor mellan Pireus och Sifnos. Jorå, Aegean Speedlines, bl.a. Så jag gick in på deras hemsida för att se vad det skulle kunna tänkas kosta att åka en tidig måndagmorgon i slutet av maj. Priset var 0.00 euro
Vet du om detta pris håller i sej framemot början av juli?
Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 11:42
Charleston Charleston är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006

Jag kunde inte hålla mej utan laddade ett e-kort med hundra sek och genomförde även sista steget i bokningen (betalningen på 0 euro). Inte helt oväntat kastades jag då tillbaka steget innan, dvs det funkade inte riktigt hela vägen. Men man var ju tvungen att testa...
Antagligen är det väl så, att tidtabellen är lagd men att det ännu inte går att boka.
Så kan det gå.
Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 16:54
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av Charleston Visa inlägg
Jag kunde inte hålla mej utan laddade ett e-kort med hundra sek och genomförde även sista steget i bokningen (betalningen på 0 euro). Inte helt oväntat kastades jag då tillbaka steget innan, dvs det funkade inte riktigt hela vägen. Men man var ju tvungen att testa...
Anade nästan det, men försöka duger.
Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 00:31
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Hmm, jag tycker att jag läste nånstans att de har chartrat ut någon av båtarna men minns inte riktigt var jag läste det. Till det priset kanske du bara får en plankstump att hålla i då du ska simma vidare. Fast om vi ska vara lite mera seriösa så hoppas jag att charteravtalet bara gällde under deras ståperiod på vintern, jag är inte på väg till Sifnos (åtminstone ännu) i sommar så jag läste inte så noga.

Mvh Janérik, som har en snart femåring som vill till Sifnos.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:54.