Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-12-30, 09:15
lomba lomba är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008
Standard Sv: Sea Side Taverna - reåpning!

Takk og lov!!!! Det er den beste nyheten jeg har fått på lenge! Det har vært så trist å se Seaside ligge der forfallent og dødt. Gleder meg allerede til å sitte der og nyte utsikten innover mot Pigadia
Svara med citat
Gammal 2010-12-30, 22:11
Ernie Ernie är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008

Citat:
Ursprungligen postat av lomba Visa inlägg
Takk og lov!!!! Det er den beste nyheten jeg har fått på lenge! Det har vært så trist å se Seaside ligge der forfallent og dødt. Gleder meg allerede til å sitte der og nyte utsikten innover mot Pigadia
Så bra! Det gleder vi oss til også

Tror de kommer til å åpne når et av de første flyene kommer nedover, men vet ikke om det blir i slutten av april eller begynnelsen av mai...

De kommer til å lage en inngang også fra siden, for der går det nå vei ned til stranda ved siden av det kjempestore hotellet. Håper noen av gjestene der også vil ta en øl og en ouzo på sjarmerende Sea Side istedetfor pool-lunsj der hver dag...
Svara med citat
Gammal 2010-12-30, 23:59
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

.....skulle inte förvåna mej om " New Seaside" kommer att få gäster från det stora stället breve, när dom lessnat på all inclusive och vill ha nåt godare än storkökslagad mat ien mysigare miljö......Det dröjer nog inte så länge förrän dom kommer knallandes.....jag ska berätta för så många jag kan när jag kommer ner.
Svara med citat
Gammal 2010-12-31, 07:04
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Var på Karpathos 2007, bodde på Hotel Nisia och var flera gånger på Seaside och kommer väl ihåg den norska damen. Trevligt ställe! Nu skall jag sätta en bild därifrån som bakgrundsbild på min dator för att färska upp trevliga minnen. Så lycka till säger jag!
/ Anne
Svara med citat
Gammal 2011-01-01, 13:44
seaside seaside är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2005

Det skall bli trevligt att besöka Seaside igen. Man måste sammla på sig olika saker att besöka/göra till nästa resa 2011-08-25. Kul om någon tex Mikke kunde skriva om hur det var efter sitt besök.
Svara med citat
Gammal 2011-01-01, 17:35

....såklart att jag tittar dit när jag kommer till Karpathos, och givetlunda skriver jag på Kalimera om detta tjusfulla ställe på momangen.....
Sen vore det ju på tiden att jag lärde mej att lägga in bilder här också.....annars fårjaju be nån om jelp....Riitta,t.ex....
Svara med citat
Gammal 2011-01-01, 18:53
Ernie Ernie är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008

Citat:
Ursprungligen postat av Mikke Visa inlägg
.....skulle inte förvåna mej om " New Seaside" kommer att få gäster från det stora stället breve, när dom lessnat på all inclusive och vill ha nåt godare än storkökslagad mat ien mysigare miljö......Det dröjer nog inte så länge förrän dom kommer knallandes.....jag ska berätta för så många jag kan när jag kommer ner.
Det håper jeg på også, Mikke! Hadde jeg bodd på det hotellet, hadde jeg helt sikkert prøvd Seaside innimellom

Og supert at du sprer budskapet - du kjenner jo omtrent alle som reiser til den øya, hehe
Svara med citat
Gammal 2011-01-02, 03:55

...hej Ernie...
Som jag har hört drar dom igång jättehotellet i vår, och när gästerna där tröttnat på stordriften, så nog diffunderar dom säkert ut mot Seaside och Limanaki.Vem, förresten ska kocka där i år, nu när Vasilis återgår till Seaside??
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:57.