Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2010-11-18, 09:02
MariaS MariaS är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2005
Inlägg: 115
Standard flygstolar

Vilka flyger till Santorini? Ni som har erfarenhet blir det billigare ju längre man väntar med tex. Norweigan eller ska man boka tidigt? Tar emot alla tips för att ta mig till Naxos (med familj).
Svara med citat
  #2  
Gammal 2010-11-18, 09:38
SteffTee SteffTee är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2006
Ort: Sigtuna
Inlägg: 720
Standard Sv: flygstolar

Nuförtiden är det nästan alltid så att boka-tidigt är att föredra!
Svara med citat
  #3  
Gammal 2010-12-17, 20:52
inhas avatar
inha inha är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Kungsängen
Inlägg: 373
Standard Sv: flygstolar

Det verkar bara vara Apollo som har hela paketresor till Naxos via Santorini. Annars verkar nog de flesta ha resor till Santorini alternativt Aten. Jag letar också efter flygstols-resor till Santorini, alternativt då Aten, men har svårt att hitta förutom hos Norweigan.

Hos Norweigan tror jag mer att man måste nog boka på en gång än att vänta. Min erfarenhet att flyga med Norweigan var att det blev dyrare ju längre jag väntade. I för sig var det en inrikesflygning inom Sverige sommaren 2009.


Hojta gärna till om du hittar något bra resebolag som har flygstols-resa och bra priser.


H: Inha
Svara med citat
  #4  
Gammal 2010-12-18, 17:09
McCoists avatar
McCoist McCoist är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2006
Ort: Jonsered
Inlägg: 48
Standard Sv: flygstolar

Vi har åkt till Kykladerna (flygit till Santorini) 6 gånger, dock inte i somras, då vi flög till Rhodos och tog färjan till Kykladerna (Betalade endast 295 kr för en enkel resa dit!). Vi har alltid väntat till sista minuten och köpt flygstolar via apollo. Som senast 1 vecka före har det varit. Betalat som mest 2.400 t/r per person och som billigast 1800 t/r för 2 v. Vi gör upp alternativa rutter och spanar in resor till närliggande öar eller i värsta (?) fall färja från Athen. Men vi har alltid fått tag i resor till och från Santorini billigt i augusti eller september. Så våra reservplaner har aldrig behövts. Jag flyger mer än än gärna via Rhodos, då Aneks nattfärja (Lerapetra) var ett passande alternativ. Den gick 21.30 från Rhodos, framme på Santorini vid lunch dagen efter.
Svara med citat
  #5  
Gammal 2011-01-04, 17:40
schmidt48s avatar
schmidt48 schmidt48 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2006
Ort: Kristinehamn
Inlägg: 178
Standard Sv: flygstolar

Har varit inne och kollat stolar idag faktiskt, ska till Naxos i september, och det är Apollo, och Airtours som är aktuella Billigast idag var från Arlanda med Apollo.

Maritha
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT