Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-01-06, 08:50
asasae asasae är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011
Standard Badpalatset Limnoupolis

Ska åka till Kreta i sommar med mina barn. Har någon varit på Limnoupolis? Var det bra där? Hur tog ni er dit? Mina barn är 12 och 14 år.
Svara med citat
Gammal 2011-01-06, 19:16
Athanasia Athanasia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Badpalatset Limnoupolis

Våra var i samma ålder när vi var där(6 år sen)Vi åkte från Rethymno med bil,,men vet att det går nåt litet tåg från orterna närmare,,Våra tyckte det var ok,men de gillade vattenlandet mellan Iraklio och Hersonnisos mer,,,Aqua Splash tror jag det hette...
Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 15:20
Adam Adam är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Hej,

Vi har varit där med våra barn 8 & 9 år och de älskade stället, bodde straxt väster om chania och åkte bil dit.
Stället är riktigt stort och iaf då så var det badvakter både uppe och nere på varje kana så man behövde aldrig oroa sig att nåt skulle hända.

Man blev dock lite öm i fötterna av allt knatande i betongtrappor hela dagen men vi hade allihopa väldigt kul där.
Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 20:38
liner liner är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2006

Vi var där i juni i fjol med våra barn, 4 och 8 år gamla då. Det var jättebra tyckte vi. Åkte med ett minitåg som for och hämtade upp folk längst med kusten. Det avgick bla från torget i Platanias.
Fanns väldigt mkt att göra där, olika rutschkanor för olika åldrar. Vi passade också på att köra gocart på en bana som låg alldeles bredvid.
Svara med citat
Gammal 2011-01-16, 09:35
Maho69 Maho69 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011

Citat:
Ursprungligen postat av asasae Visa inlägg
Ska åka till Kreta i sommar med mina barn. Har någon varit på Limnoupolis? Var det bra där? Hur tog ni er dit? Mina barn är 12 och 14 år.
Vi var där med våra två tonåringar för två år sedan, det är flera olika vattenrutschbanor och de tyckte att den som hade tre svarta smala rör och nästan helt slutna var riktigt läskig, de fick nästan panik därinne och det var långt till slutet. Men sen finns den svarta som är lite större och där kunde man åka på en stor badring, den var bättre. Den mittersta i olika färger var lite dåligt lappad i skarvarna, och jag som inte vågade åka alls satt och tittade på alla som kom ned, och alla tog sig på ryggen och rynkade pannan. Men det var ett bra utflyktsmål. vi tog det mysiga tåget från Platanias dit.
/Marie
Svara med citat
Gammal 2011-01-16, 09:54
litentuvas avatar
litentuva litentuva är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008

Limnopoulis är ett bra ställe att leka av barn och vuxna på, ett stort område med blandat utbud. Ganska dyrt inträde (tror mig minnas ca 20€ per vuxen och 15€ för barn) och ta gärna med matsäck, maten inne på området kostar betydligt mer än det smakar!
Svara med citat
Gammal 2011-01-16, 21:07
habs habs är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2008

även för en 30 åring med barnasinet kvar var det roligt där
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:34.