![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hustru Birgitta har svårt med hårda sängar vid vistelse i övärlden. Vi har dock vid de flesta tillfällena lyckats lösa detta genom ett samtal med hotellpersonalen.
Oftast har de i sina förråd extra bäddmadrasser att tillhandahålla. Vi har även noterat att på ställen där extramadrasser saknats, då har hotellägaren genast farit ut att inhandla ett ex. Nu kan ju eventuellt denna generositet vara betingad av att vi oftast bokar in oss för minst en vecka. Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Har på vår senaste resa sovit i tält (i Afrika) och nyttjat mitt nya uppblåsbara liggunderlag från Thermarest, helt fantastiskt! Inte ens när jag ligger på sidan går höften ner genom underlaget.
![]() Hoppas ni finner en bra lösning. |
|
|||
|
|||
![]()
Henile-bra förslag med liggunderlag.Prisnivå?-finns tydligen många av det märke du nämner? Bra köpställe?
Jag har bokat boende via nätet och vill vara garderad.Olika människor har helt olika åsikter om en säng är hård eller inte-och jag vill bo där jag bokat.eva |
|
||||
|
||||
![]()
Fråga dom då om vilka sängar de har och förmdela dina önskemål. Enkelt om du vet var du vill bo och redan haft kontakt med ägarna när du bokat.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Klart att sängen ska vara HÅRD
![]() ![]() Konstigt nog så sover jag rätt Ok (trots diskbråcksoperation) i grekiska sängar. Man är så trött efter alla dagens upplevelser inkl. lite vin och ouzo ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|