![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Attenzione........
![]() FYI finns det bådde Mousmouila-och Ceratoniafrön quar i skåpet ovanför spisen....hehe......Den väntade fröbrefs-anstormingen hafver(tyvärr) uteblifvit. Rappa peau med eventuella försändelser, ety jag flyr vermländska fädernesjorden samt mitt centrum å Tellus, Lamberget, den 22 april med en VW Scirocco 74:a för att (frhpngsflt) angöra Fam Samuelssons residens å myckelnutsgränd i norra Uddevalla nåra timmar senare....... ![]() Ab ovo, Mikke (FröSpr) |
|
||||
|
||||
![]()
Det gick väldigt bra med Mousimoulia-kärnorna. Jag har två plantor som jag planterade om i lite större krukor för några veckor sedan. Dom är ca 2 dm höga och ser väldigt välmående ut
![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Hurhare gått med Ceratonia-fröna??? Nåt grönt som sticker opp?? Mvh, Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]()
Man får ha tålamod. Det syns ingenting ännu
![]() Lite mer sol och värme behövs nog ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Är det ingen annan som har fått sina kärnor att gro? ![]() Ruby |
|
||||
|
||||
![]()
Jo jag har ett napp av tja vad kan det vara Mikke 5 av var minst.Cia
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej på er alla i den lilla tappra frö-skaran!!
Fösöknurå å hålla reda på: Nr 1 :Mousmoulia(Evrotryfobia Japonica el japansk mispel) och nr 2: Johannesbrödsträdet, Ceratonia Siliqua.......Ja har ingen aning om vikka ni menar.. ![]() Lycka till!! Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har precis postat ett brev med returkuvert i Mikke, och hoppas att försök skall bära frukt. Apropå frukt, finns det något hopp om sådan eller är det för kallt i Sverige?
Göran "Galen i Makri Gialos" |
|
|||
|
|||
![]()
Nja........det verkar kanske vara lite långsökt med frukt, men man ska visst aldrig säga aldrig.....
![]() Kan man få abbellsiner inomhus så.... ![]() Mvh, Mikke (KfK) |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|