|
|||
|
|||
Mitsos webcam
Tittade precis in på en av mina favoritrestaurangers webcam, Mitsos i Agia Marina. Brr... Det såg både kallt och blåsigt ut, fascinerande att se stranden och havet i ett annat väder än vad man är van.
Snart bara tre månader tills vi åker tillbaka... Hoppas tiden tills dess går fort. |
|
||||
|
||||
Sv: Mitsos webcam
Citat:
Minns så väl att jag tittade på just Mitsos webcam var dag i nästan ett år innan. Vi hade bokat resa ett år innan för att fira min man, han fyllde 50 år där nere. Men den dagen insjunkna han så vi skickade ett sms så dem strök vårt bord. Visst va de roligt titta på webcam dag som kväll, såg så fint ut men stranden nedanför var ju så liten. Men förstår dig helt och hållit din känsla efter få åka dit. Trevlig resa . Birgitta |
|
|||
|
|||
Men vad tråkigt att bli sjuk så där nära inpå. Hoppas att ni kom dit ändå vid nåt annan tillfälle.
Här är websidan. www.mitsosrestaurant.com Det är så härligt att gå in och titta lite närmare inpå man ska åka och se hur varmt och skönt de har det. En kompis till mig gick t o m dit och vinkade en gång, smsade att jag skulle gå in på hemsidan och så stod hon där. |
|
|||
|
|||
Att gå och vänta och drömma om sin semester är verkligen en del av tjusningen. Jag kollar också lite då och då på deras webcam, och längtar till våran semester. Nu är det 115 dagar kvar
|
|
|||
|
|||
Jag har nu varit inne och kollat en del filmsnuttar. Det verkar ju jättetrevligt där. Vi åker till Kambos village i Agia Marina den 18 juni och måste självklart besöka den resturangen.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Kollade precis på kameran och nu verkar de ha öppnat för säsongen. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|