![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Om man kollar Yr.no ser prognosen rätt bra ut
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hur mycket kan man lita på YR.no.?
![]() Sommaren 2010 tror jag inte att en enda dag var rätt. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tittar ut, och trots att det varit växlande mulighet sedan måndag är det runt +20 och tydligen sandalväder - för somliga. De närmaste dagarna lovar likartat väder, sen ska det vända till det bättre sägs det.
Trots det - ta med något varmt att sova i (hotellen ÄR utkylda), strumpor, skor, långbyxor och något varmt upptill för kvällsbruk. //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Tack vare att vår avresan är framflyttad mer än 8 timmar den 6 maj så har vi faktiskt rätt att boka om vilket jag gjorde idag.
Fick samma hotell men avresedag den 14 maj, faktiskt så var apollo väldigt hjälpsamma, ett stort tack till dom. Så nu hoppas jag att vädret blir bättre och bättre så att allt blir uppvärmt. Kommer att vara inne på denna sida för att kontrollera vädret. |
|
|||
|
|||
![]()
HA ha, det gjorde den för oss också, men det stämde inte alls....Grekerna säger att vädret i år har varit mycket sämre än alla prognoser sagt....det är nog svårt att ha koll på alla lågtryck och vindar verkar det som....
Men åker man i april och maj så ÄR det inte sommar, det ska man ha klart för sig... Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Enligt mig som kommer från Platanias idag så var det sommar igår och idag iaf
![]() ![]() ![]() ![]() Malin - som ser fram emot nästa Kretaresa om 32 dagar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, Malin visst är det härligt att ha möjligheten att resa, och att dessutom komma tillbaka till Kreta igen och igen och igen.......
Vi reser den 14:e, för 32:a gången, tror vi..... Lena |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|