![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu är resan bokad, väntar på att få e-biljetterna från Olympic, men de har nog hamnat i grå-filtret. Bokade resan GOT-ATH med Brussels Airlines på deras site, blev billigast. Bokat biljetter för båtresa ut, hoppas det funkar att få dem hemskickade. Nu är det "bara" hotell i Piraeus kvar att boka, och hoppas kära moster kan fixa nåt bra boende ute på Milos.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Du får endast bokningsbekräftelse + e-ticketnr. Det ska räcka att checka in på ! Vi har själv fått detsamma för en framtida resa. " Ticket Collection Details E-Ticket You will receive shortly in your e-mail address, confirmation of your booking, stating your Booking Reference and your Electronic Ticket Number. Please proceed directly to check-in of the departure airport with this confirmation document " / Tom |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Självklart att biletterna hamnar i rätt låda !!! ![]() / Tom (pensionerad brevbärare) |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Jag tror att trollungarna skulle trivas i Pollonia på norra sidan av Milos (det gjorde mina, fast det var längesen), härlig strand, lagom litet och mysigt. Och så kan man hyra bil o åka på utflykt. Till massor av vackra o spännande platser. Eller till Kimolos. Ta kanske en eller två nätter i Adamas så ni hinner göra rundturen m båt runt ön som jag verkligen kan rekommendera. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Rundturen är tänkt vi ska hinna med, jag minns den från september-83 när jag va där senast... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Aha - då tar jag genast tillbaka och rekommenderar Adamas å det varmaste
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|