![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Karin moderna solkrämer har helt andra egenskaper. Det går bra att smörja på även i solen och för den som vistas i solen mitt på dagen är det nog nödvändigt med solkräm. Själv tillhör jag den lyckliga delen av befolkningen som inte så lätt bränner mig men när vi åkte kanot på Amazonas bifloder la vi på ny solkräm en gång i halvtimmen på utsatta delar. Vid ekvatorn är det helt nödvändigt för den som har en ljus hy.
Nu blev det en utvikning från ämnet. Självklart hjälper jag den som vill ha hjälp med att smörja sin rygg. Har jobbat i vården under en del av min yrkeskarriär på lite olika poster så äckligare saker har jag minsann fått ta i. Är det sen en snygging som frågar blir det ju extra trevligt. ![]() Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Självklart skulle jag smörja en okänd människa som bad om hjälp!! Bara man förklarar att man reser ensam o har svårt att nå är det väl inget konstigt med detta!?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, de kan orsaka cancer alldeles av sig själva.
![]() http://nyheter24.se/nyheter/418736-s...-orsaka-cancer Nej, rådet att ta på sig en hatt och sätta sig i skuggan är min melodi, inget kladd! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Karin som helst sitter i skuggan med en god bok |
|
||||
|
||||
![]()
Men Karin inte tänker jag övertyga dig om att du ska smörja dig då har du helt missförstått tråden.
Jag äter också så mycket ekologisk mat som möjligt, har minskat på köttet, röker inte och är måttlig med alkolhol. ![]() Eva som gärna smörjer den som vill ha hjälp |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|