|
|||
|
|||
Någon som har varit på Princess Flora eller Lymberia hotel?
Någon som har varit på Princess Flora eller Lymberia hotel?
vet att det är enkel all inclusive men till toppen pris, är det någon som har provat maten? Går det sitta ute och äta på hotellet? // Jenny |
|
|||
|
|||
Sv: Någon som har varit på Princess Flora eller Lymberia hotel?
Hej!
Vi letade länge efter ett hotell som kunde passa vår familj och tidigt hittade jag Princess Flora. Men så läste jag om flera som tyckte det var dåligt där och det ligger långt ut i ingenstans dock nära till Sunwings hotell. Vi letade vidare men hittade inget som kändes riktigt bra och prisvärt med tanke på att vi inte kommer tillbringa så mycket tid på hotellet. Detta är vår första resa till Rhodos och vi har bil under de två veckorna vi kommer vara där. Jag hittade två tjejer som bloggat om sin resa dit och de var positiva. Hotellet är rätt enkelt och maten nog inget man hoppar dubbelt över men för vår familj som består av två vuxna och tre barn så kostade det 4600 kr för 8 nätter med frukost och middag. Och eftersom vi kommer köra till olika stränder på dagarna och inte ligga vid poolen mer än en stund på eftermiddagen (kanske) så tyckte vi att det var väldigt prisvärt. Vi har sen bokat ett annat hotell på västkusten i Ialyssos Palm beach Resort där ser poolområdet lite mysigare ut och det finns lite småaffärer utanför osv.... På detta viset får vi lite av varje. Har man tänkt sig att åka till ett hotell och bara vara där hela dagarna/kvällarna (som vissa gör) så hade jag inte valt Princess Flora detta utan att ens ha varit där ännu. Men som utgångspunkt är det nog ett helt okej hotell men vi får väl se när vi kommer hem! Hotellet ska ju vara uppfräschat invändigt så där är det nog okej men som sagt poolområdet ser allt annat än mysigt ut! |
|
|||
|
|||
Tack för svaret.
Poolen är vi inte så beroende av så det är lugnt och bra pris har vi fått 1000 kr per person för en vecka med All inclusive så det blir som det blir vi har inte belat några stora pengar för de =) |
|
|||
|
|||
Ja, det var ju jättebra pris! Vi betalar ju 900 kr per person för 8 nätter men då är det bara frukost och middag. Åker den 16 juni. Vi velade länge men valde sen det hotellet eftersom vi inte är ute efter en massa barnklubbar osv.... och vi kommer ju besöka olika stränder under första veckan (sen när vi bor på det andra hotellet får vi se om vi hittat en strand vi verkligen gillar åker vi nog tillbaka dit då med)!
Trevlig resa! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|