![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Det blir det väder det blir och jag kommer inte att kolla innan fler gånger, för greklandsresorna blir alltid fantastiska OAVSETT vädret! ![]() Kefalonias vackra grönska beror ju på att ön får mycket regn i april och maj, men hoppas ni får lite sol också för ön är otroligt vacker! Trevlig resa ![]() Lissi |
|
|
|||
|
|||
|
Hej
var på Lekada och Kefalonia förra året. Vi åkte i juni typ runt den 20 och de första 4 dagarna var det kallt, regnade och blåste. Vi som alltid varit i Dodekaneserna blev vädigt förvånade och hade inte riktigt med oss kläder. Åse |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Men OM man nu är nyfiken på vädret så har jag tyckt att denna http://www.poseidon.hcmr.gr/weather_...php?area_id=gr är otroligt bra. Den spår inte så många dagar framåt men å andra sidan så brukar den vara bra. Nu kan det ju vara så att "den" har haft tur dom gånger jag kollat ![]() Välj först vad du vill se, vind, temperatur, moln, regn eller tryck. Sen vilken tid du är intresserad av. Längst ner i tidsmenyn finns en "animate" den brukar jag kolla på
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|