|
|||
|
|||
Ville bara säga...
...att alla som funderar på hotell Lenio, Skiathos: Åk!! Utan tvekan det mysigaste hotell jag har bott på För att vara så pass enkel standard tyckte jag ändå att det var förvånansvärt fräscht. Jag har äntligen förstått vad alla vana Lenio-besökare talar så varmt om
/En framtida återkommande Lenio-gäst |
|
|||
|
|||
Sv: Ville bara säga...
Mmmmm va underbart att du tycker samma som jag gör...Man blir sååå glad av vakna,gå ut på balkongen,se havet så nära så nära...se Kostas vinka!! De e det mysigaste "ställe" som finns...
|
|
|||
|
|||
Det er vel ikke alle rom hvor man kan gå ut på balkongen og se havet etter det jeg har forstått?
|
|
|||
|
|||
Nej det stämmer, fyra rum har havsutsikt, två rum ligger på nedre plan men de är också jättemysiga! Utsikt: växter, blommor och tavernan Kan absolut tänka mig att bo på bottenvåningen också!
|
|
|||
|
|||
har gått förbi där flera gånger senaste dagarna, senast för en timme sedan. Det ser jättemysigt ut, alla hotell längs den gatan när man ska in till stan ser mysiga ut!!! Själva bor vi på Villa Alexis så vi har en bit att gå in till centrum. Trivs jättebra och vilken service....
|
|
|||
|
|||
Citat:
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|