![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nej, jag vänder verkligen inte på slantarna men lever ändå väldigt olikt det du beskriver. Mellan Platanias och Agia Marina går jag nästan varje dag...åker bara buss längre sträckor. Handlar nästan aldrig kläder i Grekland eftersom jag tycker det finns snyggare kläder och bättre kvalité här hemma. Solstol, frappé, dricka osv köper vi också varje dag men eftersom jag är där så ofta så lär jag mig naturligtvis var jag ska handla
![]() ![]() Men tur att inte alla gör lika ![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]()
ja vi är ju lite så att vi tycker att har vi ändå lyckats komma i väg så vill vi leva rätt bra, men det är klart att det är bättre ju billigare man kan leva så kan man ju kanske åka fler ggr i stället.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är ju huvudsaken
![]() ![]() Malin ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag är supernöjd med resan och det var underbart på stranden, 42 grader och på kvällen 29 grader,nästa gång blir det nog i alla fall Kanarieöarna eller Mallis eller ngt sånt. Tyckte Kreta var dyrare
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Precis som tidigare skrivits så är det kanske inte superbilligt att leva på Kreta, men vi har aldrig blivit besvikna de 11 gånger vi varit dit! Har däremot testat Bulgarien, inget ont om landet o så men på nåt vis känns det som man får det man betalar för.....vi blev "lurade" flera gånger i Bulgarien, fick alltid för lite pengar tillbaka, beställde man mat så kostade det alltid mera än vad som stod men vi kan ha haft otur också.....men som sagt, Kreta är alltid Kreta hur man än vrider o vänder, längtar alltid dit! Närker man som turist av nåt den här sommaren att det är "spänt" ekonomiskt osv? Skall försöka ta oss dit i september igen
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|