![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Men, heltvisst är det en smula märkligt att de inlägg som är positiva till denna Time-Sharefirma alltid är nya medlemmar här på forumet.
Och därtill genast hittar till detta ämne... Månne ip-adressen leder till företaget?? Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Jag gratulerar detektiven Arne...
Konstigt nog har jag kommit fram till samma slutsats. Mycket märkligt sammanträffande. Beakta även ord och språkvalet. //Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det finns fler detektiver redan på första sidan i den här tråden och jag håller med. Visst är det märkligt.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag undrar om vi kan få¨något svar från fam Liselott betr Arbes o Ulfs inlägg??
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Förlåt Arbes skall naturligtvis vara Arnes, tangenterna ligger för nära varandra
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Visst verkar det väldigt skumt med flera "förstainlägg" på Kalimera som just behandlar detta ämne
![]() De måste ju sökt på ämnet och man kan bara undra på vems uppdrag ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
GREKLANDSTOKIGA er vi
![]() - men ikke lett lurte ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tänk att vi är många som leker detektiver
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Klart det går. Hindra dom från att skriva är nog svårt men skribenterna borde redovisa sina bindningar till företaget. På något vis känns det som skojeri av olika slag är mer accepterat i dagens samhälle än det var tidigare.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Det är mycket lätt att spåra ett ip-nummers geografiska belägenhet samt på vilken ISP numret ligger. (ISP= Internetleverantör)
Att få ut vilken person som har ip-numret och vilken gatuadress, det är ej det enklaste. För att få ut dessa uppgifter krävs domstolsbeslut. Detta beslut kräver brottsmisstanke där straffsatsen är minst ett års fängelse. Länk till att kolla ip-nummer http://www.ipnr.nu/spara-ip-nummer/ Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Ah! Då har man lärt sig något nytt. Hade varit intressant om Janne hade kollat detta.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har koll på var de skriver ifrån. Den sista skrev från Grekland.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|