|
||||
|
||||
Reise uspesifisert...alene?
Hei, har noen her i på Forumet reist alene til Hellas på uspes. charther?
Eller kjenner dere noen som har gjort det? - i tilfelle, har dere fått et rom alene? - eller måttet dele rom/leil med en/flere andre ...? Kari |
|
|||
|
|||
Sv: Reise uspesifisert...alene?
Hei. Jeg har gjort det 3 ganger. Havnet på rom med ukjente. Men tror du kan kjøpe et enkeltromstillegg. Da får du rom alene. De gangene jeg reiste uspes var med Tjæreborg og Ving. Det begynner å bli noen år siden. Har hørt andre som har fått rom alene. Men de hadde fått beskjed når de bestilte at de kunne bli plassert på rom med andre.
Jorunn |
|
|||
|
|||
Min Claes reste ju ospecificerat många gånger innan vi träffades för 8 år sen och han fick både eget rum någon vecka och fick andra veckan dela det med någon. Någon gång fick han bo själv hela tiden och någon delat hela tiden. Alltså vet man nog inte innan.... Jag skulle nog aldrig chansa om det inte kvittade vilket....
Lissi |
|
||||
|
||||
Numera tror jag inte att det går att resa ospecifiserat som ensamresenär med de stora arrangörerna. Du betalar ett tillägg och får eget rum. Jag har gjort det ett par gånger på 80-talet och fick då eget rum vid ett tillfälle och fick dela vid ett annat.
Eva |
|
||||
|
||||
Lite olika erfarenheter av detta diskuterades för ett tag sedan försöker länka till tråden
http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=27525 |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Jeg h a r tatt sjansen, Lissi, bestillte idag, reiser i morgen tidlig - må jo utnytte den nye friheten Citat:
Jo da, Eva , med Star Tour/fritidsreiser går det, fra Norge i alle fall |
|
||||
|
||||
Citat:
Men, det var jo også litt av hvert å bli skremt av der |
|
||||
|
||||
Trevlig resa, Kari! Yanna |
|
||||
|
||||
Lycka till!
Jo jag har hört att det går med en del arrangörer tror dock inte att det gäller med Ving och Apollo från Sverige. Eva |
|
||||
|
||||
Takk, Yanna
Citat:
Med Apollo og Ving får du tillegg fra Norge og |
|
||||
|
||||
Kari, vart reser du då?
Yanna |
|
|||
|
|||
Du får nok dele rom med en annen kvinne.... Men det er heller ikke helt sikkert....Jeg var satt opp på et rom sammen med en mann.....Ving hadde skrevet navnet Jørunn istedetfor Jorunn. Det løste seg heldigvis ....etter 2 timers venting.
Ha en god tur i morgen Jorunn- som må vente helt til fredag for avreise til Kalymnos. |
|
|||
|
|||
JA vi vill ju veta!!! Vart??? Tuffing! Det är underbart att åka själv emellanåt!
HA det gott! Lissi |
|
||||
|
||||
Samos, men det ligger jo fristende små øyer ganske nær. så.....
- det kommer an på "romvenninnen" Citat:
- og du må også ha en deilig ferie..., når fredagen endelig kommer Citat:
- men jeg føler meg ikke like fristet akkurat n å, som i morges da jeg booket Dere må også ha en deilig ferie - på Kreta- det e r 18.a u g dere reiser vel? |
|
||||
|
||||
Ha det gott Kari Blir det trist så ta "Delfinen" till mig på Kalymnos
Riitta |
|
||||
|
||||
Hoppas du får en toppenresa Kari, sådär skall jag också göra om ca 20 år har jag tänkt mig
|
|
|||
|
|||
Citat:
...och då har nog många av oss gamlingar slutat resa. Färdtjänsten gäller nog inte till Grekland. Då sitter vi och läser era resebrev på Kalimera på hemmet Lissi |
|
||||
|
||||
Om rummet är dåligt och ressällskapet inte är ok går det ju bra att ta dig ett annat boende eller åka till Fourni några dagar.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
- jeg beklager at jeg ikke var inne på Kalimera igjen og så ditt innlegg, ville gjerne ønsket deg en riktig god ferie og - håper den ble det, du er vel også hjemme igjen nå |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
til man er godt oppe i 80 årene, o m man er heldig og beholder en god helse Da vi reiste hjem fra Kreta engang kom vi i snakk med en flott dame på 87år, riktig en tøff type, hun fortalte at legen hadde frarådet henne å reise fordi hjertet hennes vokste! Kan ikke jeg like gjerne dø på Kreta? - hadde hun svart legen Hun reiste sammen med sin søster på 89 og hennes mann på 91 Så, h å p e t er der Jeg hadde i såfall kommet til å reise til Fourni, Eva, hadde t. o m ringt "Kosta Rela" ang et evt rom før jeg reiste |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|