|
||||
|
||||
Sv: Ska man ta med sig handdukar?
Jag sätter inte på något sätt likhetstecken mellan välskött och hur fallet i badrummet är, misstankar om att det är samma person som driver hotellet som byggt det dyker dock upp ibland
|
|
||||
|
||||
Citat:
När det gäller handdukar så tar jag aldrig med mig det till Grekland, varken stora eller små. Jag använder aldrig handduk på stranden och på rummet finns det alltid. Skönt att slippa det i packningen. |
|
||||
|
||||
Citat:
/kimmen |
|
||||
|
||||
Citat:
Men vilket flott duschdraperi!!! Kan inte påminna mig att jag någon gång under cirka 20-talet besök i Grekland har blivit förärad duschdraperi överhuvudtaget. Möjligen duschskärm i plexiglas på hotellen i Aten. Annars har jag fått nöja sig med den knappa decimetern höga kanten runt duschen. Citat:
Mats |
|
||||
|
||||
Jag tror inte att det fanns, eller så fanns det, men att golvbrunnen inte fungerade. Om jag minns rätt rann allt vatten ut genom det lilla hålet. Där hade det inte hjälpt med handdukar.
|
|
|||
|
|||
Tar heller aldrig med handdukar längre. Det finns på rummet till och till stranden använder vi saronger. Dessa brukar kunna köpas till skapligt pris på de öar vi har besökt.
Tar med sarongen in i duschen på kvällen, tvättar den med duschtvål, hänger upp den utomhus och vips är den ren o torr till nästa morgon. Trevlig resa önskar Kicki |
|
||||
|
||||
Citat:
/kimmen |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|