|
|||
|
|||
Parga på måndag
Äntligen - efter att ha jobbat så gott som hela sommaren så är det dax. På måndag blir det Parga (igen). Har sett lite blandade uppfattningar/upplevelser av Parga. Det är alltid svårt att beskriva sin egen känsla. Det några uppfattar som "turistigt" kan gå någon förbi. Nåväl för oss är det en plats för rekreation, total semester, trevliga grekiska vänner, god mat etc. På tisdag e m blir det en kall Amstel på Jonnys Place...Förutom det ska vi gifta oss! Sambon sedan 20 år är lyckligt ovetande - hoppas jag inte får korgen nu efter allt slit med papper och stämplar. Rapport kan lämnas i mitten av september. Nu ska jag betala räkningar och sedan kommer jag nog att stänga av datorn både privat och arbetsmässigt och varva ned till semestertempo.
Karin |
|
|||
|
|||
Sv: Parga på måndag
Lycka till med allt!!! Även vigseln...hoppas att sambon inte läser detta då..
Parga är mysigt! 5 veckor sammanlagt har jag varit där och om jag ramlar över jättebilliga biljetter dit nån gång så hamnar jag kanske där igen. Ha det bäst!! Lissi |
|
||||
|
||||
Åh så underbart! Romantiskt! Då jag var på Parga i början på juni såg vi två svenska brudpar. Vilken överraskning för blivande maken! Väntar med spänning på att få höra hur det gick ...
Lycka till med förberedelserna/bröllopet och ha en underbar "smekmånad" på Parga. Grattis! Önskar lilla sjöborren. |
|
||||
|
||||
Önskar all lycka samt lyckliga ni spm åker iväg nu.
Har själv jobbat hela sommaren så jag vet hur du känner dig men min semester kommer nästa sommar. Om allt klaffar så är vi på plats där aug 2012 Min dotters önskan är att just få gifta sig i Grekland nere vid stranden med solnedgång .Mysigt att ni återvänder dit till Parga, det hörs mkt lovande. God tur på er! Birgitta |
|
|||
|
|||
Tack tack snälla du! Datorer är inte riktigt hans grej så det är ingen fara..
|
|
|||
|
|||
Tack! Det blir ganska enkelt hos "dimos" - borgmästaren. Vet ännu inte vilken dag ....spännande.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|