Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-08-28, 07:59
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Kalimeravänner

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Men Eva..från Stockholm minns jag Dig, men varför i hela friden minns jag Dig inte från Malmö?? Måste bero på att jag var lite"ansvarig" för festen med flera andra så fokus var väl på annat....Skivan spelar jag fortfarande i bilen ofta!!! Nr 28 hade jag men fick sista vinsten

Lissi - som sen ordnat 6 eller7 Kalimerafester i Lund och nu i Kalmar...

VÄLKOMNA ALLA TILL DEN!!!! 15 oktober på Restaurang Athena i Kalmar

Lissi
Jag vann en burk honung med tillhörande sked och spelar också skivan ofta. Jag var i Malmö i anslutning till en tjänsteresa och stannade för att vara med på festen. Bodde hos Zanet och Zissios och hade mycket trevligt. På festkvällen satt jag med Ann och hennes man minns inte riktigt vilka fler som vi delade bord med.

På festen i Stockholm hade jag också med mig min dotter. Vi delade bord med Brige och hennes familj och flickorna som båda bott någon period i Grekland hade mycket att tala om. Dagen efter åkte min dotter till Grekland för hälsa på vänner.

Jag pratade en del med ditt sällskap i Malmö om jag inte blandar ihop det och om jag minns rätt var det en ganska ny relation men inte din nuvanrande man.

Eva
Svara med citat
Gammal 2011-08-28, 10:37
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Jag pratade en del med ditt sällskap i Malmö om jag inte blandar ihop det och om jag minns rätt var det en ganska ny relation men inte din nuvanrande man.
Eva
Men visst satt vi då vid samma bord! Ann och Thommy satt ju där vi satt. Vi satt med ryggen mot fönstret. Eftersom jag var lottgeneral så måste jag ju till och med sett när Du vann Då har jag Dig på bild ju!!Tänkte väl inte DÅ på att du hette Eva .
Jo det var en man jag träffade ett par år men som det sen tog slut med dock av andra orsaker än att han inte ville åka till Grekland mer än de 2 gånger jag "släpade" honom dit.

Lissi
Svara med citat
Gammal 2011-08-28, 10:53
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Vi satt ganska långt in i lokalen. Kanske jag hade börjat färga håret lite mörkare än när vi var i Stockholm då var jag fortfarande blondin som är min naturliga hårfärg. Har återgått till den eftersom det matchar de grå tinningarna bättre. Om jag minns rätt hade jag en röd dräkt med ett guldlinne inköpt i Grekland den dräkten har tyvärr krymt i garderoben trots att jag blivit smalare det senaste året.

Du får väl leta bland bilderna. Kort och lite knubbig.

Eva
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:26.