![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åh nu är det fixat till Parga
![]() Så underbart det känns att veta nu en resa som ligger och bara väntar till 2012 ![]() Vem är lycligare än jag nu ![]() Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Det är en härlig känsla...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Panakakis;252401]Varför så bråttom att boka? Jag bokar offtast veckan innan jag åker till mindre än halva ordenarie pris och hitentills har det gått bra, många tusen att tjäna.
PANAKAKIS ![]() Därför sån är jag samt har gjort det tidigare.Löste sig fint ändå tack vare en bussig Kalimerare ![]() Birgitta som är ivrig ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Birgitta63;252428Därför sån är jag samt har gjort det tidigare.[/quote]
Ja härligt att alla inte ar stöpta i samma form ![]() /Lucky ![]() som vantar pa en email fran resebyran med priser pa "varat"hotell och kan INTE vanta ....utan kollar mailen var 10:e minut ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tillslut kom vår bekräftelse efter att jag hade ringt Apollo. Det blev fel med min mail. Tänk en liten 2a kom ej med ![]() ![]() Var längtar du till för ett ställei Grekland ? Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Langtar tillbaka till mitt Kreta.
![]() Ja, jag tillhor en minoritet pa forumet som foredrar centrala Kreta (Amoudara). Varfor ? Jo, nara till flygplatsen (tycker inte om langa bussresor) , underbara strander, kanonbra hotell....plus att man har perfekt utgangslage nar man hyr bil och reser runt lite pa egen hand ![]() Ja alla kalimeror, vi skall nasta sommar ta en biltur bort till vastkusten oxa.. ![]() /Lucky ![]() Senast redigerad av Lucky den 2011-09-20 klockan 21:44. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|