|
||||
|
||||
Summerar årets 4v i Grekland
Sitter och summerar våran 4v båtluff som jag och min fru gjorde 2/9-30/9
Syros-Ikaria-Paros-Antiparos-Naxos Flyg Arlanda-Aten 3700 kr Båtresor 2400 kr Boende 5500 kr Övrig mat ,nöjen etc 14500 kr 4 veckor två personer, kostnad ca 26000 kr //Berra o Gunsan |
|
||||
|
||||
Sv: Summerar årets 4v i Grekland
Det verkar ju vara prisvärt. Verkligen billigt boende.
|
|
||||
|
||||
Hej!
Vi var också i Grekland i fyra veckor denna sommar. Vi besökte olika öar och tyckte om att de alla har sin identitet. Jag sitter nu och summerar inför nästa resa: Vi njöt av att öarna oftast är sig själva och har sin egen charm. Vi har tidigare varit på Ikaria och vi tycker verkligen om den ön. I år valde vi att fokusera på Kykladerna, på något sätt finns mitt hjärta där, kan inte förklara. Jag och min man hade fyra underbara veckor i den Grekiska övärlden och vi är helt nöjda. Priset för denna resa är precis vad vi tycker att den är värd, när jag summerar!!! //Lena |
|
||||
|
||||
Citat:
Grattis till en fin semester! Mats |
|
||||
|
||||
Citat:
Är det priset som är viktigt? //Lena |
|
||||
|
||||
Citat:
Ni har klarat er för runt 200:- per natt (100:- per person) Extremt billigt!! Lars |
|
||||
|
||||
Hej
Vi gjorde också av med ca: 26000 på 4 veckors luff 9/7-6/8. Hyrda, Poros/Galatas, Zakynthos och Loutraki. Den dyra biten var boende 5200 kr det är klart vi bodde gratis sista veckan . Buss och båt 2700 kr. Lolis |
|
||||
|
||||
Imponerande 25€ natten i juli/augusti!!
|
|
|||
|
|||
Ikke for meg iallfall, og jeg er slett ikke rik |
|
||||
|
||||
Citat:
När man är borta så pass länge så tröttnar man på att gå ut och äta, så det blir att lagar heldel mat själva både lunch och middag //Berra |
|
||||
|
||||
Citat:
Se svar på Laeros inlägg //Berra |
|
||||
|
||||
Nej, inte är jag rik på pengar heller men rik på upplevelser
Att resa och göra av med så lite pengar som möjligt är en "sport" som jag ägnat mig åt tidigare. Jag och mina vänner skröt om hur billigt vi levt på våra resor. I dag vill jag något annat med mitt resande. Jag tycker om att bo enkelt och reser gärna med snigelfärjorna, men tycker också om att unna mig något lite lyx ibland. Lena |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|