![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Så var det då dags för nästa kategori: Maritima Grekland.
Sista dag att rösta är den 4 december. |
|
|
||||
|
||||
|
Nejmen, det blev ju rena båtkategorin här
Trodde det skulle bli mer fantasirikt Fast jag skickade in en båtbild också, för hittade inget annat som var speciellt Många fina båtbilder, men hade ju varit roligt med lite mer fantasi. Trodde att andra hade det, bara jag som inte hittade nåt annat![]() ![]() Riitta
|
|
|
||||
|
||||
|
Jättefina bilder, svårt att fatta beslut.
|
|
|
||||
|
||||
|
Många fina bilder i år också, men samtidigt så tycker jag att det är mycket mindre antal kommentarer om årets fototävling!
![]() Beror det på att vi närmar oss jul, eller? ![]() BOKA |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Min reflektion blir väl - många "fiiina feskebåtar" som vi säger här på västkusten ![]() Och många fina bilder - svårt! Senast redigerad av Deia den 2011-12-01 klockan 20:42. |
|
|
|||
|
|||
|
Det kanske är så att man inte vill kommentera bilderna innan röstningen är avgjord. När Top 10-bilderna publiceras så brukar det bli många kommentarer
![]() Lissi - som lagt sina röster |
|
|
||||
|
||||
|
Har röstat idag, men tyckte det var den svåraste kategorin att välja bilder i.
Det blir spännande att se hur andra har tänkt. |
|
|
|||
|
|||
|
Jag tycker att trappor och maritimt var lättare att rösta i för där fanns bilder som "stack ut" på ett bra sätt.....det hittade jag inte i den med grekiska lösningar...För mig fanns bara EN bild att rösta på i den kategorin eftersom jag inte kunde särskilja 2 till rättvist. men vi tycker alla olika
Lissi - som är en usel fotograf själv när det gäller tävling
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|