![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
...ett annat alternativ är att flyga Karp-Athen och sen vidare till Sverige med Sterling, Snowflake,SAS eller nåt annat bolag.....
har för mej att det flygs Karp-Athen ca 3 ggr/vecka och priset ligger runt 60Euro.....Sterlings pris till Arn ligger runt 60-70 Euro så alltogether blir det ca 140 Euro Karp-Arn... ![]() Båt Karp-Pireus tar ca 22-23 timmar och den trippen tog jag oktober 04.Det var trevligt.Priset kommer jag inte ihåg riktigt, men det borde ligga runt 40 Euro eller så..... Mikke |
|
|||
|
|||
![]()
Jag bor i Gbg och det är alltid knöligare/dyrare att finna bra flyglösningar hit än till Sthlm eller Kphm,men nu har ju Fly.me dykt upp och de flyger till Rhodos+Kreta till bra priser.
Jag hoppas verkligen att de lyckas med sina planer för nästa år utan konkurs. One-way till Karpathos för tre personer har jag köpt för 834 kr totalt-bra vá, men det gäller att finna bra pris på återresan för att det ska bli bra totalt. "Jag tycker det är en utmaning att hitta bra flygpriser" -och brukar lyckas, men det kräver en del tid vid datorn+flexibilitet. Eva |
|
|||
|
|||
![]()
...hav hopp & förtröstan...
![]() Mikke |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|