|
|||
|
|||
Irini
Finns det någon som känner till hotellet Irini? Är det ett bra boende?
|
|
||||
|
||||
Sv: Irini
Citat:
PANAKAKIS |
|
|||
|
|||
Fin utsikt uppväger förhoppningsvis backen. Förra gången bodde vi i Svoronata. Ingen höjdare enligt mig.
|
|
||||
|
||||
Citat:
PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
Hej!
Jag har bott på Irini i 4 veckor totalt, med min familj. Jag tycker att hotellet är mýcket prisvärt. Det är en backe upp till hotellet. Men ingen fara. Vi har även gått med barnvagn/sulky upp & ned ett antal ggr/dag. (Jag har bott på Dionysos i södra änden av Lassi, och där pratar vi jobbig backe/väg....). I somras så hade grannhotellet Sissy stängt, vilket var synd. Åren innan så fick man ju ytnyttja deras pool. Utsikten är dock jättefin, och sen ligger det bra till när man ska vandra in mot Argostoli på kvällen. //Conny |
|
|||
|
|||
Det verkar som vi gjort ett bra val. Vet du Conny el ngn annan när man måste vara i hamnen för att se sköldpaddorna. Som jag förstått det kommer de in när fiskebåtarna kommer.
|
|
||||
|
||||
Hej!
Det är ganska tidigt på morgonen. Jag har väl bara varit där någon enstaka gång på morgonen, under alla resor till ön. Innan 8 är nog bra..... Men Panakakis, som brukar bo inne i Argostoli kan nog upplysa mer exakt om tiden. //Conny |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
PANAKAKIS |
|
|||
|
|||
Tack för alla svar. Vi får bege oss till hamnen och hoppas på det bästa. men det vore så kul att få se nåra sköldpaddor. Tack för bilden Panakakis
|
|
||||
|
||||
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|