|
||||
|
||||
Bankomat på flygplatsen
Jag tar för givet att det finns bankomat på Chania flygplats, men för att lugna min uppstressade sambo så måste jag få det bekräftat.
|
|
|||
|
|||
Sv: Bankomat på flygplatsen
Jag är inte säker, men har för mig att jag har sett en där.
Om ni tänker äka ner helt utan euros så skulle jag inte lita på att den finns och fungerar. Varför vänta till Chania? Växla till er ett litet "startkapital" redan i Sverige så behöver ni inte vara oroliga. Sen kan ni leta bankomater utan stress. Bo |
|
||||
|
||||
Skulle ha växlat i Sverige om inte banken hade fått för sig att stänga tidigare idag. Vi åker imorgon kväll. Jaja, hyrbilsnissen kanske kan ta betalt med kort.
(Läs Ikväll då kl visst passerat midnatt) |
|
|||
|
|||
Det finns bankomat.Ha en trevlig resa!
|
|
|||
|
|||
Vet ju inte från vilken flygplats Ni åker men Ni kan ju med all säkerhet ta ut euro i bankomat på flygplatsen här i Sverige.
|
|
|||
|
|||
Kan tro att bob-kåre åker från Gardermoen(Oslo), det är ju vår närmsta stora flygplats...
nickelena |
|
||||
|
||||
Det gick bra, vi flög från Rygge och där finns det 2 uttagsautomater. Gick att välja euro, pund eller nok. Sen fanns det flera stycken på flygplatsen i Chania.
|
|
|||
|
|||
Där finns en automat direkt till vänster när ni kommer till flygplatsen. Men det är bra att ha några euro med sig när kommer ner.
Trevlig resa. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|