|
||||
|
||||
Ferger og båtruter ??
Hei.
Jeg har alltid bare brukt gtp.gr når jeg søker ferger da jeg synes den er så enkel å bruke. ( i fjor stemte den dog ikke helt mellom Lipsi og Samos da jeg skulle avgårde og "mistet" Lipsi ) Men nå i år har jeg litt problemer med å sy sammen ruten, det vil si, får det til, men ønsker helst noen endringer som ikke funker. Spørsmålet mitt er om det finnes noen andre søkemotorer/sider for fergeruter (alt av type båter) som IKKE står oppført på gtp.r ?? Ia |
|
||||
|
||||
Sv: Ferger og båtruter ??
Du kan söka på Openseas.gr
Den sökmotorn innehåller även lite udda rederier. Notera dock att öarnas stavning ibland är lite udda. Lipsi exv stavas Leipsoi. Arne |
|
||||
|
||||
Sv: Ferger og båtruter ??
Takk Arne, det var lenge siden
Tror vel egentlig Gtp har alle ruter, men vil ikke la noe være uprøvd ;-) Men nå ser det ut som planen blir som først planlagt så det ordner seg. Skal fra Syros til Milos... lette på mandag 25.6 og ville gjerne hatt et annet alternativ en den fergen som bruker heeele dagen + kveld. Nå ser det ut som det blir onsdag 27 istedet og da er det en båt som er litt "kjappere". Men skulle gjerne hatt en avgang på morgenkvisten ;-) God sommer |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|